مردم غیرتمند علی آبادکتول،روز قدس درصحنه حضور دارند

زرین نامه: رحمت اله نوروزی نماینده مردم شهرهای علی آبادکتول، مزرعه کتول، سنگدوین و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی از مردم همیشه درصحنه شهرستان علی آبادکتول جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش زرین نامه؛ متن پیام به این شرح است:

با درود و سلام به پیشگاه آقا امام زمان (عج) و آرزوی سلامتی برای نائب برحقش و سلام و درود به روح امام راحل وشهدای گلگون کفن ایران اسلامی

مردم آگاه و فهیم شهرستان علی آبادکتول، درچند روز اخیر شاهد تصاویر واخبار جانسوز کشتار مسلمانان بی دفاع و مظلوم فلسطین در نوار غزه هستید ومراجع بین المللی نیز یا خود را به خواب زده اند و یا در جهت تامین منافع خود همچون آمریکا وانگلیس از جنایت وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می کنند.

ملت بزرگ ایران در روز قدس باردیگر با حضور پرشور خود همچون گذشته بر حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم تاکید خواهد کرد.

اطمینان دارم همشهریان عزیز در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه ام نیز همصدا با سایرهموطنان خود در روز قدس به خیابان ها خواهند آمد و فریاد مرگ براسرائیل و مرگ برآمریکا سرخواهند داد.

اینجانب به عنوان خادم کوچک شما در نهاد قانونگذاری اگرعمری باقی بماند در این روز بزرگ در بین شما عزیزان خواهم بود و از شما بزرگواران، برادران و خواهران عزیز روزه دار تقاضامندم با حضور گرم خود همچون سنوات گذشته، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنید و انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیست را با این حضور اعلام بدارید.

وعده ما جمعه سوم مرداد ماه، راهپیمائی روز جهانی قدس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه