رژیم صهیونیستی در کنار سکوت مجامع بین المللی مردم فلسطین را بمباران می کند

زرین نامه: نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نباید آرمانهای قدس ضربه بخورد گفت: رژیم صهیونیستی در کنار سکوت مجامع بین المللی با سلاح های پیشرفته مردم فلسطین را بمباران می کند.

به گزارش زرین نامه؛ آیت اله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، شامگاه چهارشنبه در نشست برنامه ریزی روز قدس، گفت: یکی از حربه هایی که دشمنان در مورد فلسطین دارند این است که می خواهند در بوته زمان به فراموشی سپرده شود کاری که درمورد اندلس یاهمان اسپانیا انجام شد، کشوری که بیشترین آثارگردشگری اسلامی را دارد در زمانی به فراموشی رفت و مورد تصرف غیر مسلمین قرار گرفت.

وی با بیان این که امام راحل به این مسئله باهوشیاری تمام برخورد کردند و با اعلام روز جهانی قدس کاری کردند که قدس و فلسطین هیچگاه فراموش نخواهد شد، افزود: حمایت ازمزدم غزه وفلسطین امری است که یک وظیفه دینی وشرعی می باشد.

وی بیان کرد:این روزها مردم مظلوم وبی دفاع غزه به جرم مسلمانی و آزادیخواهی و دفاع از خاک خود اینگونه مورد تجاوز واقع شده اند و سزاوار نیست که ما آنان را تنها بگذاریم و باید قویتر از سال های قبل فریاد حمایت از آنها را سر دهیم.

آیت اله شاهرودی گفت: روز قدس امسال باسال های قبل متفاوت است زیرا آنان می خواهند علیرغم سکوت مجامع جهانی مردم را با سلاح های پیشرفته بمباران کنند.

وی خاطرنشان کرد: گرچه این روزها مردم غزه هم جانانه از سرزمین خوددفاع می کنند که ستودنی است اما با حمایت در روز قدس دلگرمی آنان به ادامه دفاع بیشتر شده و اسراییلی ها نا امیدتر می شوند.

هوشیاری مسلمانان قدس رابرای غاصبین ناامن می کند

رحمت اله نوروزی، نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی نیز، گفت: اگر مسلمانان بیدار و هوشیار باشند و اتحاد ملی و دینی خود را حفظ کنند قطعا غاصبین جنایتکار خواب راحتی نخواهند داشت.

وی افزود: رمز پیروزی مسلمانان که امام راحل و مقام معظم رهبری بارها برآن تاکید کردند وحدت و همدلی است.

نوروزی با اشاره به راهپیمایی روز قدس و حساس بودن آن نسبت به سال های قبل تاکید کرد: حضور در صحنه و فریادهای حمایتی ایرانیان درجهان نمونه است ونقش ارزنده ای در پیروزی فلسطینیان ایفا می کند.

وی افزود: برهمه ما فرض است که دراین روز مهم درراهپیمایی شرکت کرده و ادای دین کنیم.

نماینده علی آبادکتول گفت: در این زمانی که گروه های تکفیری علیه فلسطین به کمک اسراییل غاصب رفته اند و آنان را تقویت می کنند مسلمانان باید از این مظلومان تاریخ دفاع کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه