کلنگ‌ ساختمان مرکز بهداشت علی‌آبادکتول به زمین‌ زده شد

زرین نامه: همایش مجمع خیرین سلامت و مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اداری مرکز بهداشت شماره یک شهرستان علی‌آبادکتول با هزینه یک میلیارد تومان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در مجمع خیرین سلامت شهرستان علی‌آبادکتول پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه گفت: پروژه ساخت و ساز مرکز بهداشتی درمانی شماره یک به همراه آزمایشگاه مجهز در سه طبقه با پوشش 200 هزار نفری در خیابان گلشن شهرستان علی‌آبادکتول به زودی آغاز خواهد شد.

قول تجهیز و مساعدت ساخت این مرکز از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان

محمد نعیمی اظهار داشت: هزینه ساخت و ساز ساختمان اداری این مرکز یک میلیارد تومان برآورد شده که عبدالله عباسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان علاوه بر کمک در ساخت و ساز قول تجهیز کامل آن را داده است.

نعیمی افزود: این مرکز بهداشتی درمانی با پوشش 200 هزار نفری، علاوه بر خدمات‌دهی به مردم شهرستان علی‌آبادکتول، توانایی خدمت‌رسانی به بخش‌هایی از شهرستان‌های مجاور را نیز خواهد داشت.

نعیمی تصریح کرد: به منظور حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهروندان عزیز، روز میلاد نبی اکرم (ص) مرکز بهداشتی درمانی حاجیکلاته نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

برای رفع نیاز بی شمار بخش سلامت همراهی خیرین الزامی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن دعوت از مردم شهرستان علی‌آبادکتول برای مشارکت در پروژه ساخت و ساز این مرکز بیان داشت: نیازها بخش سلامت بسیار زیاد است و تنها دستان خیر می‌تواند به مرتفع کردن این نیازها کمک کند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت شهرستان علی‌آبادکتول نیز در این مراسم گفت: فعالیت‌های این مجمع که هم اکنون 30 عضو دارد، از حدود سه ماه گذشته آغاز شده و ماحصل آن تاکنون، زمین اهدایی به مساحت یک هزار مترمربع و آغاز ساخت و ساز اولیه مرکز بهداشت شماره یک، خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان بقیه‌الله الاعظم شهرستان علی‌آبادکتول از جمله اقدامات این مجمع است.

علی دنکوب اظهار داشت: افراد خیری که علاقه‌مند کمک به بخش بهداشت و درمان شهرستان هستند می‌توانند با شماره تلفن 6220802 تماس بگیرند یا به صورت حضوری در محل دفتر مجمع به آدرس علی‌آبادکتول – مکان سابق بیمارستان قائم حضور یابند.

مجمع خیرین سلامت کشور یک موسسه مردم‌نهاد است که دور از هرگونه فعالیت سیاسی و دولتی صورت غیرانتفاعی و با موضوع بهداشت و درمان با رعایت کامل قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند.

اشخاصی که در این مجمع فعالیت می‌کنند سود مادی کسب نمی‌کنند، هدف آنها تشویق افراد خیر و جذب کمک‌های خیریه در بخش سلامت است.

انتخاب علی دنکوب به عنوان رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت علی‌آبادکتول

در این مراسم علی دنکوب به عنوان رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت و فرماندار علی‌آبادکتول، رئیس شبکه بهداشت و درمان علی‌آبادکتول و امام جمعه علی‌آبادکتول به عنوان اشخاص حقوقی این مجمع انتخاب شدند.

عضویت دیگر اعضای مجمع به صورت حقیقی است.

همایش مجمع خیرین سلامت و مراسم کلنگ‌زنی ساختمان اداری مرکز بهداشت شماره یک شهرستان علی‌آبادکتول با هزینه یک میلیارد تومان با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه