کارمندان ادارات علی آبادکتول در آلبوم زرین نامه

تعدادی از کارمندان ادارات شهرستان علی آبادکتول را در محل کارشان به تصویر کشیده ایم و این تنها بهانه ای برای آشنایی با بخشی از گستره فعالیت های کارمندان در ادارات و قدردانی از تلاش های آن ها در انجام امور مردم است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه ؛ در این گزارش کارمندانی از ادارات کتابخانه عمومی، شبکه بهداشت، شهرداری، مخابرات، پست و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول را به تصویر کشیده ایم.

زهرا ابراهیمی

تحصیلات: کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش شناسی

شغل: مسئول امور فرهنگی و کتابدار کتابخانه عمومی امام رضا (ع)

سال آغاز به کار: 1390

درباره شغل: کتابخانه مهد فرهنگ، تمدن و علم، مبلغ و مروج این امور کتابدار است.

عامل موفقیت انسان در شغلش چیست؟ به نظر من عامل موفقیت در هر امری، تلاش، تعهد و علاقه شخص است.


شهنار غریب شیرنگی

تحصیلات: کارشناس مامایی

شغل: مدیر مرکز آموزش بهورزی شبکه بهداشت علی آبادکتول

سال آغاز به کار: 1369

درباره شغل: مرکز آموزش بهورزی مکانی است که به بهورز جهت خدمت رسانی به مردم و روستاییان آموزش می دهد. بهورزان خط مقدم جبهه سلامت مردمی هستند.

عامل موفقیت انسان در شغلش چیست؟ به نظر من عامل موفقیت هر فرد می تواند تعهد و پایبندی به اعتقادات، علاقه و احساس مسئولیت باشد.


مجتبی باباکردی

تحصیلات: لیسانس ریاضیات محض

شغل: رییس اداره امور عمومی شبکه بهداشت علی آبادکتول

تولد: 1342

سال آغاز به کار: 1368

درباره شغل: مساله قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات، پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان و اقدام در مورد تامین این احتیاجات، اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری از وظایف این قسمت است.

عامل موفقیت انسان در شغلش چیست؟ به نظر من داشتن علم و بهره گیری از دانش و تجربیات دیگر کارکنان، به روز نگهداشتن علم در خصوص شغل مورد تصدی، بکارگیری اخلاق اسلامی در محیط کار، برخورد مناسب با سایر کارکنان و بهره گیری از توان کلیه کارکنان در حوزه کاری از عوامل موفقیت انسان در شغلش است.


karmand 4.JPG - 98.27 کیلو بایت

محمود ملک حسینی

تحصیلات: دانشجوی نرم افزار رایانه

شغل: کارمند بایگانی شهرداری

تولد: 1369

سال آغاز به کار: 1392

درباره شغل: مهمترین بخش یا به نحوی قلب هر اداره بایگانی آن است.

عامل موفقیت انسان در شغلش چیست؟ برنامه ریزی و نظم مهمترین عامل موفقیت در محیط کار است.


علیجان گلوی

تحصیلات: فوق دیپلم راه و ساختمان

شغل: دبیر کمیسیون ماده صد شهرداری

تولد: 1334

سال آغاز به کار: 1362

درباره شغل: در این قسمت پرونده هایی که تخلف سازمانی دارد، جهت طرح در کمیسیون ماده صد تنظیم و پس از آن نتیجه رای صادره به اشخاص اعلام می شود.

عامل موفقیت انسان در شغلش چیست؟ انجام امورات محوله به نحو احسن عامل موفقیت هر کارمند است.


karmand 6.JPG - 54.10 کیلو بایت

آمنه ملک حسینی

تحصیلات: فوق دیپلم امور اداری

شغل: کارمند امور اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول

سال آغاز به کار: 1383

درباره شغل: کارهای امور اداری اعم از ثبت نامه، بایگانی، تایپ و ارسال نامه ها جزو کارهای روزانه در این قسمت است.

عامل موفقیت انسان در شغلش چیست؟ به نظر من صداقت، تعهد، اخلاق، امانت داری، تکریم و احترام به ارباب رجوع از اصلی ترین شاخصه های موفقیت یک کارمند است.


اسدالله حیدری

تحصیلات: فوق دیپلم اصلاح و تربیت

شغل: خدمات و تجزیه معادلات

تولد: 1354

سال آغاز به کار: از سال 86 رابط پست و از سال 92 قسمت اداری و خدمات و تجزیه معادلات

درباره شغل: کار من نامه رسانی ارتباط به کلیه اقشار مردم است و من این شغل را بخاطر ارتباط با مردم و دیدن احساسات آن ها پس از دریافت نامه ها بسیار دوست دارم.

عامل موفقیت انسان در شغلش چیست؟ عشق و علاقه نسبت به امور محوله عامل موفقیت انسان در کار است.


karmand 8.JPG - 62.48 کیلو بایت

علی عاشورشیخی

تحصیلات: دیپلم علوم انسانی

شغل: مسئول شبکه کابل مخابرات علی آبادکتول

تولد: 1344

سال آغاز به کار: 1366 (البته قبل از این شغل نیز از سال 1361 تا 1366 کارمند امور فرهنگی بنیاد شهید بوده ام)

درباره شغل: بارگذاری تلفن ثابت و رفع خراب تلفن های مشترکین

عامل موفقیت انسان در شغلش چیست؟ به نظر من صداقت، درستکاری، همت و تلاش و صرف وقت بیشتر از عوامل اصلی موفقیت در کار است.


به گزارش زرین نامه؛ این تعداد کارمند تنها گلچینی از چند اداره است، کارمندان زیادی در این ادارات و سایر ادارات در حال خدمت هستند که در این گزارش فرصتی به تصویر کشیدنشان نبود که از زحمات کلیه آن ها از طرف این پایگاه خبری تحلیلی قدردانی می شود.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه