بیش از 20 هزار دانشجو از دانشگاه پیام نور گلستان فارغ‎التحصیل شدند

رئیس دانشگاه پیام نور گلستان از فارغ‎التحصیل شدن 20 هزار و 480 دانشجو از سال 1377 تاکنون از این واحد آموزشی خبر داد.

به گزارش زرین نامه ؛ قربان شهریاری شامگاه چهارشنبه در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: بیش از 75 رشته تحصیلی کارشناسی در استان وجود دارد، پنج رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور گلستان ارائه می‎شود و پنج رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دست اقدام وجود دارد.

وی تصریح کرد: دو رشته جدید تحصیلی در دو مقطع کارشناسی ارشد به مجموع رشته‎های این دانشگاه افزوده خواهد شد و تا یک ماه آینده در رشته‎های مدیریت بازرگانی در واحد علی‎آبادکتول و روانشناسی در واحد بندرترکمن دانشجو پذیرش می‎شود.

آزمون‎ها به صورت الکترونیکی همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه انجام می‎شود

رئیس دانشگاه پیام نور گلستان با بیان اینکه آزمون‎ها به صورت الکترونیکی همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه انجام می‎شود، خاطرنشان کرد: با برگزاری آزمون‎های الکترونیک کم‎کم استفاده از کاغذ حذف می‎شود. در استان گلستان همزمان با کل کشور 150 نفر به طور همزمان در آزمون شرکت کردند که بعد از آن نتیجه به سرعت در اختیار دانشجو قرار می‎گیرد.

وی با بیان اینکه 25 درصد دانشجویان گلستان در دانشگاه پیام‎ نور تحصیل می‎کنند، خاطرنشان کرد: حدود 61 عضو هیئت علمی به طور ثابت در واحدهای پیام ‎نور گلستان فعالیت می‎کنند. از حدود یک‎هزار استاد مدعو با مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا برای تدریس به دانشجویان دانشگاه پیام نور استفاده می‎شود.

افتتاح سوله ورزشی به مساحت 1800 متر در بندرترکمن

شهریاری با بیان اینکه جذب دانشجو به صورت فراگیر و سازمان سنجش است، گفت: آموزش از راه دور، آموزش مجازی و الکترونیکی یکی از برنامه‎های اصلی در ارتقاء کیفی دانشگاه است، نظام آموزشی در این دانشگاه به صورت آزمون‎محور، محتوا محور و دانشجو محور تعریف شده است.

وی از افتتاح سوله ورزشی به مساحت یک‎هزار و 800 متر در شهرستان بندرترکمن خبر داد و گفت: این پروژه در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه