معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت به گلستان می آید + برنامه ها

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت شنبه جهت شرکت در نخستین کنگره ملی صنایع غذایی به استان گلستان سفر می کند.

به گزارش زرین نامه ؛ دکترعلی اصغر توفیق ، معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت شنبه در آخرین روز از هفته دولت به استان گلستان سفر خواهد کرد، پس از ورود به فرودگاه استان ، مورد استقبال رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان و سایر مسئولین محلی و استانی قرار خواهد گرفت.

اولین برنامه وی در گرگان شرکت در نخستین کنگره ملی صنایع غذایی کشور است که این مراسم ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح شنبه درسالن خلیج فارس پردیس دانشگاهی دانشگاه علوم و کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار خواهد شد است.

بنابراین گزارش ، وی پس از این مراسم در ساعت ۱۱:۰۰ به همراه استاندار گلستان و رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان و چند تن از مسئولین کشوری برای افتتاح پروژه بزرگ شرکت گلستان آریا ، واقع در شهرک صنعتی بندرگز حضور پیدا خواهد کرد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت ، معدن و تجارت دولت یازدهم در ادامه سفر خود به استان گلستان در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه بین المللی فراورده های لبنی در شرکت نمایشگاه های بین المللی گرگان در ساعت ۱۶ حضور به امر می رساند.

بر اساس این گزارش آخرین برنامه کاری معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت دولت یازدهم در استان ، افتتاح پروژه شرکت سورن پلیمر خزر واقع در شهرک صنعتی کردکوی در ساعت ۱۸ حضور پیدا می کند .

لازم به ذکر است سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در ایام هفته دولت ، ۳۰ واحد صنعتی را به بهره برداری می رساند./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه