کسب عنوان سومی بانوان دونده گلستان در مسابقات باشگاهی کشور

رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان از کسب عنوان سومی بانوان دونده گلستان در مسابقات لیگ برتر باشگاه‏های بانوان کشور خبر داد.

به گزارش زرین نامه ؛ وحیدرضا میرا اظهار کرد: در پایان سومین مرحله از هیجدمین دوره لیگ برتر باشگاه‏های بانوان کشور که با حضور 13 تیم در تهران برگزار شد تیم بانوان استان گلستان پس از تیم‏های مقاومت بسیج و افضل توس به مقام سوم دست یافت.

وی تصریح کرد: تیم‏ بانوان گلستان که با اتکا به بازیکنان بومی و ارزشمند خود در این مسابقات شرکت کرده بود توانست مقام‏های خوبی به دست آورند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان خاطرنشان کرد: در پرتاب نیزه خانم امینه ایری مقام اول و ثریا قلیچ‏نیازی مقام چهارم را به دست آورد.

میرا افزود: در پرتاب چکش لیلا کوهکن مقام اول و زهرا قلیچ‏راد مقام دوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: در پرتاب طوب سمانه کوهکن مقام اول و جواهر زمانی سوم شد.

رئیس هیئت دو و میدانی استان گلستان گفت: در پرتاب سه‏گام جواهر زمانی مقام اول و سمانه کوهکن مقام دوم را به دست آورد.

میرا همچنین اضافه کرد: در 100 متر با مانع مژگان پاکدل مقام چهارم، در دو 400 متر زهرا بهمنی مقام سوم، در دو 800 متر زهرا بهمنی مقام چهارم، در پرش ارتفاع آیلین بابکی مقام چهارم و در دو چهار در 100 متر امدادی تیم گلستان مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است در این مسابقات خانم امینه ایری با پرتاب 48 متر و 61 سانتیمتر بالاتر از رکود کشور پرتاب کردند هر چند که تاکنون این موضوع از جانب فدراسیون به طور رسمی اعلام نشده است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه