علی‌آبادکتول میزبان «مصطفی کارخانه» می‌شود

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی بیمه ایران علی‎آبادکتول با بیان اینکه کارهای بزرگ آدم‎های بزرگ می‎طلبد، گفت: علی‎آبادکتول برای انجام والیبال حرفه‎ای میزبان «مصطفی کارخانه» سرمربی سابق تیم ملی والیبال است.

به گزارش زرین نامه ؛ محمد صادقی با گرامیداشت دهه کرامت و هفته دولت اظهار داشت: نخستین مدرسه والیبال ایران را ما به طور رسمی و تخصصی استارت زدیم اما این ورزش به صورت حرفه‎ای وجود نداشت که با وجود مصطفی کارخانه این کار را با جدیت پیگیری می‎کنیم.

وی استقبال والیبال‎دوستان را با وجود تبلیغات ناکافی بسیار پررنگ خواند و تصریح کرد: تبلیغات دو روز است که آغاز شده و فراخوان برای جذب در رشته‎های ورزشی صورت گرفته است.

آموزش در تمامی سنین انجام می‎شود

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی بیمه ایران علی‎آبادکتول با بیان اینکه آموزش در تمامی سنین انجام می‎شود، افزود: آموزش والیبال را برای آقایان تدارک دیدیم اما جالب است بدانید که بانوان سطح استان بیشتر از آقایان استقبال برای انجام تمرینات داشتند.

صادقی ابراز امیدواری کرد مقدمات تمرین والیبال بانوان در آینده تمهید خواهد شد، بیان داشت: استقبال گرمی که گلستانی‎ها داشتند ما را برای ادامه مسیر دلگرم می‎کند.

وی با بیان اینکه کلاس‎ها از شهریور آغاز می‎شود، خاطرنشان کرد: ثبت‎نام از علاقمندان حتی از 17 شهریورماه نیز انجام خواهد گرفت.

از نگاه تک بعدی به ورزش خارج شدیم

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی بیمه ایران علی‎آبادکتول از تاسیس این باشگاه از 23 خرداد امسال خبر داد و گفت: تلاش باشگاه این بود که در امر ورزش از نگاه تک بعدی به رشته‎های ورزشی خارج شویم و فعالیت خود را در تمامی رشته‎ها آغاز کنیم.

صادقی با بیان اینکه بازیکنان ما فقط در یک ماه به صورت ویژه و در جام رمضان دیده می‎شدند، خاطرنشان کرد: فقط کسانی که پول داشتند کار می‎کردند و ما هیچ بازیکنی در تیم ملی نداشتیم.

وی تریج فرهنگ ورزش در جامعه را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری یاد کرد و گفت: سعی کردیم در این راستا با قوت و قدرت بیشتری ورود کنیم، تمرینات در ابتدا از فوتسال آغاز شد و در زمینه والیبال نیز قرار بود در لیگ برتر تیم دهیم اما مشکل زمان داشتیم چون از آبان لیگ برتر ایران آغاز شده بود و بازیکنی مثل قائمی قرارداد بسته بودند.

رسانه‎ها و مسئولان در توسعه و ترویج ورزش حمایت کنند

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی بیمه ایران علی‎آبادکتول با تاکید بر نیروسازی و ایجاد زیرساخت‎ها بیان داشت: تا دو سال دیگر با ایجاد زیرساخت‎های استان می‎توانیم پنج تا فرهاد قائمی تحویل کشور دهیم.

صادقی همکاری رسانه‎ها را در ترویج فرهنگ ورزش مهم و نقش‎آفرین خواند و گفت: از رسانه‎ها این انتظار وجود دارد تا ضمن اطلاع‎رسانی از ترویج ورزش در جامعه حمایت کنند.

وی حمایت مسئولان استان را در این زمینه بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: فعالیت‎ها را در مجموعه ورزشی و آکادمیک شهرک فرهنگیان آغاز کردیم.

شعبات ورزشی در شهرهای گرگان و گنبدکاووس ایجاد می‎شود

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی بیمه ایران علی‎آبادکتول با بیان اینکه کلاس‎ها از شنبه استارت خواهد خورد، افزود: این کلاس‎ها صبح‎ها به صورت تئوری و بعدازظهرها به صورت تاکتیک انجام می‎شود.

صادقی با اشاره به اینکه از امکانات و تجهیزات حرفه‎ای برخوردار هستیم، گفت: زیرساخت‎های خوابگاه با ظرفیت 40 نفر انجام شده و شنبه هفته آینده به بهره‎برداری می‎رسد.

وی بیان داشت: در سطح کشور و بین‎الملل بازیکن داشتیم، بنا داریم تا در آینده‎ای نزدیک شعبات ورزشی در شهرهای گرگان و گنبدکاووس ایجاد کنیم حتی از استان‎های مجاور در این زمینه جذب خواهیم داشت.

برای سال بعد یک تیم در لیگ خواهیم داشت

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی بیمه ایران علی‎آبادکتول با بیان اینکه در زیرساخت‎ها باید اندوخته داشته باشیم، گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا برای سال بعد یک تیم در لیگ داشته باشیم.

صادقی در خصوص نامگذاری این باشگاه با عنوان بیمه ایران گفت: این افتخاری است که بیمه ایران در عرصه ورزش ورود کرده است اما تمامی ورزش‎دوستان می‎توانند در زمینه اسم جدید برای این باشگاه از طریق سامانه پیام کوتاه 30005854715551 اقدام کنند و یا با شماره تلفن 01734224437 تماس حاصل کنند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه