«سلامت کار» از نقاط قوت اداره کار گلستان/ سیاسی‎کاری نداشتیم

مدیرکل سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، یکی از نقاط قوت دوران مسئولیت خود را در این اداره «سلامت کار» همکارانش در ارائه خدمت‎رسانی به جامعه هدف عنوان کرد.

به گزارش زرین نامه ؛ حسینعلی خواجه‎مظفری بعدازظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار داشت: با وجودی که پرونده‎های میلیونی و میلیاردی در این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت حتی یک تخلف در این بخش از سوی همکارانم ثبت و ضبط نشد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در زمینه کار و تلاش، کارنامه قابل قبولی از خود بر جای گذاشته است، تصریح کرد: هر ساله در سطح کشور رتبه اول تا پنجم را در زمینه کار و تلاش به دست آوردیم و در سطح استان نیز در جشنواره‎های شهید رجایی مقام اول تا سوم در زمینه‎های اقتصادی و عمومی کسب شد.

مدیرکل سابق اداره‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با تاکید بر اینکه هیچ کار سیاسی در این اداره صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: رقابت بین معاونان این اداره کل برای توسعه و پیشرفت امور زیاد بوده اما هیچکدام از نیروها برای سیاسی‎‎کاری فعالیت نکردند.

خواجه‎مظفری در خصوص ادغام دو وزارتخانه تعاون و کار بیان داشت: نخستین مدیری بودم که در دوران مسئولیت خود در گلستان 48 مدیر را به 24 مدیر غربال کرده و انصافا کار سختی بود، همواره سعی شد بر اساس تخصص و مهارت افراد، مسئولیت‎ها مشخص شود.

وی با بیان اینکه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بهترین شورای هماهنگی را در سطح کشور داشته است، افزود: در این مسیر کوچکترین تنشی رخ نداد و در محیطی آرام و صمیمی امورات مورد پیگیری قرار گرفت.

مدیرکل سابق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از شرکای اجتماعی، اقتصادی و نمایندگان مردم گلستان در خانه ملت قدردانی کرد و گفت: تمام تلاش خود را در دوران مسئولیت به کار گرفتیم تا کارنامه موفقی برجای گذاریم.

خواجه‎مظفری؛ مدیرکل جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان را فردی توانمند و متعهد خواند و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

در این آئین با اهدای لوح تقدیر از زحمات سه ساله حسینعلی خواجه‎مظفری در سمت مدیرکل سابق اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان قدردانی شد و حکم مسئولیت این اداره کل به امرالله عباسی ابلاغ شد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه