بازگشت به فرهنگ اصيل قوميت ها در مقابله با جنگ نرم موثر است

فرماندار شهرستان علی آبادکتول با اشاره به فرهنگ غنی اقوام مختلف جامعه گفت: بازگشت به فرهنگ اصيل قوميت ها در مقابله با جنگ نرم اثر گذار است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه ؛ احمد تجری مفرد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: جامعه شهرستان علی آبادکتول از قومیت هایی با نگرش و آداب و رسوم مختلف شکل گرفته که افراد در آن به شکلی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه تهدیدات جنگ نرم جوانان ما را درگیر خود کرده است، اظهار کرد: باید با تهدیدات اقتصاد و فرهنگ مقابله کنیم که یکی از راهکار مقابله با آن، بازگشت به فرهنگ اصیل قومیت های کشور است.

تجری با تاکید بر اینکه باید فرهنگ قومیت ها را در شهرستان احیاء شود، اذعان داشت: در حوزه فرمانداری و مشاوره حرکات خوبی انجام شده تا بتوانیم این فرهنگ ها را دوباره احیاء کنیم.

فرماندار علی آبادکتول در پایان با بیان اینکه ما باید غرور فرهنگی خودمان را بالا ببریم، گفت: جوانان ما یک مقدار خود باخته شده اند، باید به فرهنگ اصیل خودمان برگردیم و این فرهنگ را برای جوانان الگو قرار دهیم تا بتوانیم در مقابل تهاجمات فرهنگی ایستادگی کنیم.

مطالب مرتبط:

نباید از مباحث فرهنگی غافل شویم

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه