9 نخبه شاهد و ایثار گلستانی در همایش استعدادهای درخشان تبریز تجلیل شدند

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: 9 نخبه شاهد و ایثار گلستان در پنجمین همایش ملی استعدادهای درخشان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش زرین نامه ؛ علیرضا خراسانی معاون فرهنگی بنیاد شهید گلستان صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: 9 نخبه گلستان در همایش دانش‎آموزان شاهد و ایثارگر، استعدادهای درخشان، ممتازین و برگزیدگان المپیاد کشور که میزبانی تبریز در حال برگزاری است خوش درخشیدند.

وی افزود: در بخش استعدادهای درخشان 7 نفر، المپیاد علمی یک نفر و ممتازین یک نفر از خانواده‎های شاهد و ایثارگر گلستان در این همایش ملی حائز رتبه شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از نخبگان به عنوان افراد کارآمد و برجسته جامعه یاد کرد و گفت: نخبگان در عرصه‎های تولید علم، فناوری، فرهنگسازی و مدیریت تاثیرگذار هستند.

خراسانی بیان کرد: خلاقیت، کارآفرینی و نبوغ فکری نخبگان در راستای تولید دانش، تعالی هنر و فرهنگ است که این رویکرد به سرعت‎بخشی توسعه علمی و متوازن در راستای اعتلای جامعه انسانی کمک می‎کند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از نخبگان در قبال احراز شاخصه‎های تعریف شده صورت می‎گیرد، گفت: نخبگانی که موفق به کسب افتخارات و ایجاد دستاورد می‎شوند بر اساس ضوابط و دستورالعمل مورد مساعدت قرار می‎گیرند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان؛ تعدد افتخارات خللی در اعمال مساعدت به این افراد به وجود نمی‎آورد.

خراسانی در خصوص حمایت از نخبگان شاهد و ایثارگر مطرح کرد: مساعدت‎های مادی، معنوی، علمی، پژوهشی و فرهنگی در راستای پشتیبانی از خلاقیت نخبگان پیش‎بینی شده است تا بسترساز ارتقاء کیفی دستاوردها باشند.

به گزارش فارس؛ همایش دانش‎آموزان شاهد و ایثارگر، استعدادهای درخشان، ممتازین و برگزیدگان المپیاد کشور در بخش دختران از هفتم شهریور ماه آغاز و در 11 شهریورماه امسال پایان یافت در بخش پسران نیز از 11 شهریور آغاز و تا 15 شهریور امسال ادامه دارد، این همایش ملی به میزبانی تبریز در حال برگزاری است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه