فعال‎سازی 16دستگاه دوربین‎ نظارت تصویری در گلستان

رئیس پلیس‎راه استان گلستان از سازی 16دستگاه دوربین‎های نظارت تصویری در جاده‎های این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه ؛‌ علیرضا قدمی بعد از ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: برای کنترل بهتر عملکرد رانندگان و کنترل ترافیک در مسیرهای بین شهری در سطح استان و همچنین ثبت تخلفات رانندگی 16 دستگاه دوربین نظارت تصویری در سطح معابر برون‎شهری استان در حال فعالیت شبانه‎روزی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز سامانه ثبت تخلف کنترل سرعت در جاده‎های استان فعال شده و عملکرد رانندگان را کنترل خواهد کرد.

رئیس پلیس‎راه استان گلستان خاطرنشان کرد: پلیس در سال‎های اخیر به اهمیت تکنولوژی پی برده و اصل روزآمدی و استفاده از امکانات را در دستور کار خود قرار داده است.

قدمی بیان کرد: در موضوع کنترل ترافیک و کاهش تصادفات نیز استفاده از وسایل و تکنولوژی روز تاثیر بسیار بالایی را در کاهش تصادفات و تلفات جاده‎ای خواهد داشت. این روزها جاده‎های استان روزهای پرترددی را پشت سر می‎گذراند و یکی از بیشترین دلایل جذب مسافران به استان داشتن جاذبه‎های گردشگری و تفریحی و به نوعی استان عبوری برای زائران حرم رضوی است.

رئیس پلیس‎راه استان گلستان تصریح کرد: به طور طبیعی با توجه به اوج سفرها در روزهای پایانی فصل تابستان شاهد موج بسیار بالایی از سفرها در جاده‎های استان خواهیم بود که به همین منظور افزایش تیم‎های پلیسی و تشدید کنترل‎های ترافیکی در جاده‎های استان از جمله مسائلی است که در دستور کار ماموران پلیس‎راه استان قرار داشته و خواهد داشت.

محور رامیان به شاهرود کماکان مسدود است

رئیس پلیس‎راه استان گلستان در بخش دیگری با اشاره به تلاش ماموران پلیس‎راه استان برای روانسازی ترافیک تصریح کرد: محور مواصلاتی رامیان به سمت شاهرود کماکان به دلیل انجام عملیات بهسازی مسیر که به دلیل وقوع سیل در این محور دچار آسیب شده بود کماکان مسدود است.

قدمی تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند برای رسیدن به مقصد خود از مسیر جایگزین استفاده کنند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه