راه‎اندازی شبکه شجر در گلستان

دبیر جشن مردمی «زیر سایه خورشید» گلستان از راه‎اندازی شبکه شجر مخفف «شبکه جوانان رضوی» در این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه ؛ سیدحسام بنی‎فاطمه اظهار داشت: از طریق مجموعه مردمی که در شهرهاس گلستان شکل گرفته است شبکه جوانان رضوی «شجر» را در گلستان راه‎اندازی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه راه‎اندازی شبکه شجر به کمک موسسه جوانان آستان قدس رضوی در انتهای دهه کرامت در گلستان راه‎اندازی خواهد شد، تصریح کرد: از طریق سامانه پیامکی برنامه‎های شبکه شجر اطلاع‎رسانی می‎شود.

دبیر جشن مردمی «زیر سایه خورشید» گلستان در خصوص اهداف راه‎اندازی این شبکه افزود: جوانانی که علاقمند به فضای معرفتی و اهل‎بیت (ع) هستند می‎توانند از همه شهرستان‎ها با این شبکه ارتباط برقرار کنند و برنامه‎های مشترک فرهنگی در تمام شهرستان‎ها انجام دهند.

بنی‎فاطمه با بیان اینکه خدام رضوی و پرچم متبرک امام رضا (ع) از لحظه ورود با استقبال خوبی از سوی گلستانی‎ها مواجه شد، یادآور شد: حضور چهارروزه کاروان خدام رضوی در گلستان در تمامی روزها با غبارروبی و جاروکشی مزار شهدای گمنام آغاز شده است.

وی ادامه داد: هر روز صبح این کاروان با توسل به شهدای گمنام، برنامه‎های معرفتی رضوی را آغاز می‎کند تا اثربخشی مناسبی از این برنامه فرهنگی را در جامعه شاهد باشیم.

دبیر جشن مردمی «زیر سایه خورشید» گلستان بیان داشت: جوانان و نوجوانان با توسل و تمسک به آموزه‎های دینی، قرآنی و رضوی می‎توانند مسیر زندگی خودشان را پیدا کنند و در راه سعادت قدم بردارند.

بنی‎فاطمه با بیان اینکه برنامه‎های دهه کرامت فقط در یک دهه رضوی متوقف نمی‎شود، خاطرنشان کرد: هر ساله جشن زیرسایه خورشید در شهرهای مختلف استان به حرکت می‎آید و اکنون حلقه‎های مردمی شکل گرفته که می‎توان از طریق شبکه شجر نسبت به تقویت برنامه‎ها اهتمام کرد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه