گلستان در اقلیم ایران به تصویر کشیده می شود / 10 قسمت از مستند اقلیم ایران به گلستان اختصاص دارد

برنامه مستند اقلیم ایران مناطق دیدنی استان گلستان را معرفی می کند و قرار است 10 قسمت این مجموعه در گلستان تهیه شود.

به گزارش زرین نامه ؛ برنامه مستند اقلیم ایران از سری برنامه های سیمای استانهای جمهوری اسلامی ایران است که با موضوعیت معرفی جاذبه های گردشگری و مذهبی دراستانهای مختلف کشور درحال تهیه و تولید می باشد که ساخت 10 قسمت از مجموعه آن به صدا و سیمای مرکز گلستان اختصاص یافته است.

مجموعه اقلیم ایران در گلستان سعی دارد به معرفی اماکن مذهبی و گردشگری با رویکرد توسعه ، جذب توریست و گردشگر بپردازد، این مجموعه در امامزاده زیارت ، پارک ملی گلستان ، آق امام آزادشهر ، میل گنبد ، آبشار کبودوال ، بندرترکمن و.. استان فیلم برداری خواهد شد.

تهیه کنندگی این مجموعه برعهده تهیه کننده جوان گلستانی سامان مرادحسینی است، این فیلم ساز جوان گلستانی تا به حال تهیه کنندگی و کارگردانی و تدوین چندین مجموعه مستند و داستانی را در کارنامه خود داشته است.

گفتنی است که سامان مرادحسینی از سال 85 پس از فارغ التحصیلی از انجمن سینمای جوانان آغاز به کارکرد درسال 1392 بعنوان جوان برتر استان در جشنواره حضرت علی اکبر مورد تجلیل قرار گرفته است و تا به حال در چندین جشنواره ملی شرکت نموده و عناوین کشوری و بین المللی را برای استان به ارمغان آورده است./گلستان ما