کشته و مجروح شدن 27 نفر در جاده‌‌های گلستان

رئیس پلیس‎راه استان گلستان از کشته و مجروح شدن 27 نفر در 48 ساعت گذشته بر اثر تصادفات جاده‎ای خبر داد.

به گزارش زرین نامه ؛ علیرضا قدمی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: در 48 ساعت گذشته بر اثر بی‎احتیاطی برخی از رانندگان 18 فقره تصادف جرحی و تصادف منجر به فوت در سطح جاده‎ها و معابر برون‎شهری استان گلستان به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: از مجموع تصادفات به وقوع پیوسته طی این مدت، یک فقره تصادف منجر به فوت و 17 فقره نیز جرحی بوده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه بر اثر وقوع این تصادفات یک نفر از شهروندان جان خود را از دست داد و 26 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

قدمی تأکید کرد: در تصادفی که منجر به فوت شده است، ساعت 16 عصر روز گذشته در محور آزادشهر به شاهرود، یک دستگاه پراید به دلیل عدم توجه کافی راننده به جلو با یک عابر پیاده برخورد کرده که متاسفانه در صحنه تصادف جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی با اشاره به ناپایداری هوا از روز گذشته و بارش شدید باران در سطح استان تصریح کرد:‎ بارش باران شدید در سطح استان باعث اختلال در عبور و مرور خودروها شده که می‎‎طلبد رانندگان به دلیل شرایط خاص جوی حاکم بر استان، دقت بیشتری را در نحوه رانندگی خود داشته باشند.

قدمی متذکر شد: توصیه پلیس به رانندگان این است که به دلیل شرایط خاص آب و هوایی این روزهای استان گلستان به دلیل آنکه جاده‎ها در هنگام بارندگی لغزندگی بیشتری دارد، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به هیچ عنوان با حالت خستگی و خواب‎‎آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

وی در پایان ابراز داشت: رانندگان می‎توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف به خصوص از سوی رانندگان وسایل نقلیه عمومی، موضوع را به مرکز فوریت‎های پلیسی 110 اعلام تا برخورد لازم صورت گیرد./فارس