افزايش 75 درصدی کشفيات سرقت ها در علی آبادکتول

فرمانده انتظامي شهرستان علي آبادکتول با اشاره به رتبه اول این شهرستان در کشفیات گفت: از آغاز امسال تاکنون کشفيات سرقت ها و عودت اموال 75 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش داشته است .

به گزارش خبرنگار زرین نامه ، سرهنگ علی اکبر اژدری در جمع خبرنگاران شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: از آغاز امسال میزان کشفیات سرقت ها و عودت اموال 75 درصد نسبت به سال گذشته افزایش و همچنين در اين مدت ميزان سرقت در شهرستان 30 درصد کاهش یافته است.

وي همچنين از دستگيری سارق سرقت‌های زنجيره ای موتور از اماکن عمومی، فضاهای آموزشي و ادارات خبر داد و اظهار کرد: در يک ماه گذشته سرقت های زنجيره ای موتور سيکلت را در شهرستان شاهد بوديم که توانستيم با شگردهای خاص پليسی و تله گذاری سارق 11 موتور در يک ماه گذشته را دستگير کنيم.

اژدری تصريح کرد: در اعترافات سارق مشخص شد موتورهای سرقتی خارج از حوزه استحفاظی شهرستان و در روستای پيرواش گرگان به مالخر به قيمت نازلی فروخته و پس از اوراق کردن به فروش مي رسيد.

وي همچنين از کشف 55 کيلوگرم انواع مواد مخدر از آغاز سال تاکنون در علی آبادکتول خبر داد و گفت: در حال حاضر شهرستان علي آباد از ضريب امنيتی قابل قبولی برخوردار است و بسياری از محل های بدنام شهرستان در حال حاضر به طور کامل پاکسازی شده و يا در حال پاکسازی می باشد.

اژدری در ادامه با اشاره به اجرای طرح امنيت اجتماعي در شهرستان اذعان داشت: پارک جنگلی کبودوال و پارک انقلاب دو تفرجگاه اصلی و پرتردد شهرستان هستند که از آغاز سال تاکنون هيچ مورد امنيتی و پليسی غیر از 2 مورد درگيری توسط مسافرین غير بومي در آن ها رخ نداده که آن هم بدون مراجعه به محاکم قضايی حل شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان علي آبادکتول در پایان فضای شهرستان را بسیار آرام با ضريب امنيتی بالا ارزیابی کرد و گفت: طبق آمار سال جاری، میزان ورودی گردشگران به تفرجگاه کبودوال افزايش چشمگيری داشته که اميدواريم مسافران و گردشگران با خاطره ای خوش شهرستان ما را ترک و سفيران و مبلغان خوب گردشگری و امنيتی علی آبادکتول در کشور باشند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه