ماهستان میزبان چهارمین اردوی جهادی دانشجویان علی آبادکتول+تصاویر

چهارمین گروه اردوی جهادی دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با بدرقه رییس و اعضای هیئت مدیره این واحد به روستای ماهستان این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه ؛ علیرضا لادن مقدم رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در مراسم بدرقه دانشجویان با اعلام حمایت از حرکت های جهادی دانشجویان گفت: حرکت های جهادی دانشجویان در آغاز جوانی نه تنها گامی مهم در فقرزدایی از روستاهای محروم است، بلکه در خودسازی آن ها برای ادامه زندگی نیز اثرگذار خواهد بود.

وی اذعان داشت: خوشحالم که در این واحد دانشگاهی دانشجویانی هستند که در کنار فعالیت های برجسته ی علمی، تابستان خود را وقف روستاهای محروم کرده اند تا بتوانند خدمتی به مردم رسانده و گره ای از کار آن ها بگشایند.

حسن خانی نیز در حاشیه این اعزام در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: چهارمین گروه اردوهای جهادی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به روستای ماهستان از توابع شهرستان علی آبادکتول اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در چهارمین اعزام اردوهای جهادی، 16 نفر از خواهران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی این واحد به مدت 10 روز در مناطق محروم فعالیت می کنند.

خانی تصریح کرد: دانشجویان در این اردوها به برگزاری کلاس های آموزشی دینی، فرهنگی، بهداشتی و اقتصاد مقاومتی با محوریت خوداشتغالی خانواده ها می پردازند.

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد علی آبادکتول خاطر نشان کرد: پیش از این نیز گروه های جهادی دانشجویان این واحد به روستاهای دریا، سلمان فارسی و میان کاله اعزام شده بودند.

گفتنی است، دانشجویان جهادی این واحد دانشگاهی قبل از اعزام، ابتدا به همراه رییس و اهضای هیئت مدیره دانشگاه برای ادای احترام به مقام شهدا، در گلزار شهدای گمنام واحد حاضر شدند و سپس یکی از اعضای هیئت مدیره بسته های فرهنگی به این دانشجویان اهداء کرد.

به گزارش زرین نامه؛ اردوهای جهادی با رویکرد اجتماع محوری تابستان هر سال، در مناطق محروم برگزار می شود تا در قالب این اردوها روستاییان مناطق محروم از خدمات مناسب عمرانی و آموزشی و فرهنگی بهره مند شوند.

برای مشاهده تصاویر اعزام اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه