برگزاری جشن دهه کرامت در بیش از یک هزار مسجد و اماکن مذهبی و فرهنگی استان گلستان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان: در دهه کرامت در بیش از یک هزار مسجد و اماکن مذهبی و فرهنگی استان گلستان جشن برگزار کردند.

به گزارش زرین نامه ؛ حجت‌الاسلام جواد نجفی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک سالروز میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت اظهار کرد: عشق و ارادت مردم بزرگوار ایران اسلامی به اهلبیت علیهم السلام، بویژه امام رضا(ع) و خواهر بزرگوارش حضرت معصومه(س)، عشق و ارادت خاص و قلبی است و هرگز مردم ما راضی نمی شوند علاقه خود به این عزیزان را با چیزی عوض کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان با بیان این مطلب که وجود امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در کشورمان باعث خیر و برکت مضاعف برای این کشور اسلامی است، خاطرنشان کرد: همه ما به نوعی مدیون این خاندان بزرگ هستیم.

حجت‌الاسلام نجفی سپس به برگزاری مراسم جشن دهه کرامت در استان گلستان اشاره کرد و گفت: در دهه کرامت سالجاری بیش از یک هزار مسجد،اماکن مذهبی، فرهنگی و امامزاده ها مراسم جشن دهه کرامت را به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) برگزار کردند که جای قدردانی دارد.

وی در پایان پیروی از سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: برگزاری چنین جشن هایی اگر همراه با معرفت باشد، ارزش مضاعف پیدا می‌کند که امیدواریم همه ما شناخت لازم را در کنار عشق ورزی به اهلبیت پیدا کنیم./مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه