بسیج ملاک‌های کاندیدا برتر را از نگاه رهبری تبلیغ می‌کند

زرین نامه: فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: بسیج باید مانند گذشته نقش تبیینی، تشویقی و تبلیغ ملاک‌های نماینده و کاندیدا برتر بر اساس بیانات مقام معظم رهبری را ایفا کند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، محمدحسین بابایی صبح امروز در جمع فرماندهان نواحی سپاه استان اظهار داشت: تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات و مرور دوباره ملاک‌ها و معیارهای کاندیدای برتر با توجه به آنچه که مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) می‌فرمایند، از وظایف بسیج است.

وی اذعان داشت: بسیج نباید به معرفی مصداق‌ها ورود پیدا کرده و برای یک شخص خاص تبلیغ کند.

هیچ وقت نمی‌توان مدعی شد که فتنه به وجود نخواهد آمد

بابایی گفت: هیچ‌گاه نمی‌توان مدعی شد که دیگر فتنه نخواهد آمد، این موضوع به میزان هوشیاری مردم بستگی دارد، باید دید مردم چقدر هشیار هستند.

وی بیان داشت: سخنان مقام معظم رهبری همیشه مشعل فروزان و چراغ راه ما است و اگر آن بصیرتی که ایشان سال‌ها به آن تاکید دارند، در حد مطلوب بین مردم باشد، فتنه اتفاق نخواهد افتاد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اهمیت بصیرت‌افزایی بین مردم افزود: اگر خواص ما غفلت کنند و بصیرت خود را از دست داده و مردم را به جای تشویق به اطاعت از امر رهبری به مسیر انحرافی بکشانند، دشمن راحت می‌تواند خطوط حق و باطل را از بین برده، امر مشتبه شود و فضای جامعه را غبار آلود کند.

اگر مردم خط‌مشی خود را از رهبری بگیرند، فتنه اتفاق نمی‌افتد

وی با اشاره به اینکه در فضای غبارآلود فتنه، تشخیص اینکه چه کسی درست می‌گوید سخت خواهد شد بیان داشت: تنها راه نجات پیروی و اطاعت از امر رهبری است و اگر مردم خط‌مشی خود را از ایشان بگیرند، فتنه اتفاق نمی‌افتد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: این سنت خداوند است و هر که جریانی تلاش و انسجام، افکار عمومی را با خود همراه می‌کند، جریان حاکم خواهد شد و مردم ما همیشه به بیانات ولی فقیه خود گوش جان سپرده و به کس دیگری توجه نکرده‌اند و این باعث عزت ما و از معجزات انقلاب است و انشاالله باز هم این انتخابات به نفع نظام خواهد بود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه