حـمایت همه جانبه از آموزش و پرورش بسیاری از آسیب های اجتماعی را حل می کند

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که باید آموزش و پرورش زیربنای فرهنگی کشور شود، گفت: حمایت همه جانبه از آموزش و پرورش بسیاری از آسیب های اجتماعی را حل می کند.

به گزارش زرین نامه ؛ آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی شامگاه چهارشنبه درجمع مسئولان هسته های گزینش آموش و پرورش شهرهای مختلف گلستان گفت: حجاب و عفاف بهترین راهکار و شیوه تربیتی برای نسل امروز ماست زیرا موجب درامان ماندن دختران و جوانان ازخطرات می گردد.

وی افزود: هسته های گزینش آموزش و پرورش باید با نهادینه کردن اخلاق اسلامی و حجاب و عفاف در مدارس نقش تربیتی خود را بخوبی ایفاکنند.

آیت اله شاهرودی گفت: شبکه های ماهواره ای و صفحات مجازی اگر از سوی خانواده ها و متولیان آموزش و پرورش کنترل نگردند، خطرناکترین دشمن برای جوانان ما محسوب می گردند.

وی یادآورشد: در امور فرهنگی و تربیتی گرچه متولی اصلی آموزش و پرورش است اما این دال برشانه خالی کردن دیگر دستگاه ها از زیر بار مسئولیت نیست.

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به سال فرهنگ و اقتصاد گفت: ساماندهی امور فرهنگی و اقتصادی کار افراد و یا نهادی خاص نیست بلکه همه باید متحد شوند و به این خواسته مقام معظم رهبری که صلاح جامعه است عمل کنند.

آیت اله شاهرودی گفت: برخورد اصولی و درست با جوانان باید سر لوحه کاری همه متولیان اموزشی و تربیتی باشد تا این نسل نو در دام استکبار و بدخواهان گرفتار نشوند.

وی با اشاره افزایش میزان طلاق در جامعه گفت: اگر ما بتوانیم آموزش و پرورش را زیربنای قوی فرهنگی در جامعه قراردهیم و همه جانبه حمایت کنیم بسیاری از آسیب های اجتماعی چون طلاق و فرار از خانه حل خواهد شد.

نماینده خبرگان رهبری تاکیدکرد: مدیریت جهادی و عزم ملی مورد نظر مقام معظم رهبری اینس که هر فرد و یا گروهی در هر جا هست باید محکم، استوار و باب هترین کار و برنامه ریزی در ساماندهی جامعه نقش خود را ایفا کند./مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه