حق و حقوق خود را در "کافه حقوق" دنبال  کنید

بخش جدید پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه با عنوان " کافه حقوق" افتتاح شد.

به گزارش زرین نامه ؛ آشنایی با قوانین و رعایت دقیق آن ها یکی از ارکان اصلی پایداری جوامع انسانی در روابط بین افراد به شمار می آید.

ما نیز در "کافه حقوق" قصد داریم با همکاری آقای علیمحمد غلامی دانشجوی حقوق دانشگاه شهید قدّوسی قوه قضائیه استان گلستان به مسائل حقوقی روزمره مخاطبین و همشهریان گرامی به منظور آشنایی و ارتقاء سطح دانش حقوق مدنی و مباحث مربوط آن بپردازیم.

چرا که زندگی در جوامع امروزی تا حد زیادی فرصت ارتقاء سطح اطلاعات علمی در زمینه های مختلف را محدود کرده است، لذا با مطالعه دقیق مباحث حقوقی که در این بخش با بیانی ساده، قابل درک و روشن ارائه می شود، خواننده را با ظرافت های قوانین مدنی آشنا می کند. قوانینی که به دست انسان ها برای زندگی بهتر و آرامش فردی همه افراد جامعه نگارش و وضع شده اند.

لذا می کوشیم با جمع آوری مناسب، ساده و روان مطالب حقوقی روزمره و قراردادن آن ها به طور صحیح در کنار هم، ذهن خواننده را در مسیری هدفمند و منسجم قرارداده تا ظرافت ها و اصول حاکم بر قوانین را به طور کامل نشان دهد.

امید است با توجه و اهتمام ویژه به حقوق مدنی افراد در جامعه، مباحث حقوقی در جامعه اسلامی نهادینه شده و همه ما شاهد رشد و شکوفایی فرهنگ احترام به حقوق دیگران باشیم.

مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه