آتش سوزی در دهنه محمد آبادکتول

بامداد امروز (جمعه 21 شهریورماه) آتش سوزی در حوالی امام زاده آخران دهنه محمد آبادکتول رخ داد که اقدامات اطفائ حریق نیروها همچنان ادامه دارد.

محمدرضا مزرعه رییس اداره منابع طبیعی و امور آبخیزداری شهرستان علی آبادکتول با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد:  ساعت 4 بامداد امروز خبری مبنی بر آتش سوزی در حوالی امام زاده آخران دهنه محمد‌آباد کتول به این اداره گزارش شد که بالافاصله مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در ارتفاعات مرتعی و مراتع مشجر ارتفاعات امام زاده آخران رخ داده است، اظهار کرد: نیروهای منابع طبیعی شهرستان به محض اطلاع از این موضوع در منطقه حاضر شده و عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده اند که همچنان ادامه دارد.

مزرعه افزود: در این عملیات نیروهایی از منابع طبیعی شهرستان های مجاور علی آبادکتول و ادارات ستادی این شهرستان نیز در عملیات اطفاء حریق همکاری دارند که امیدواریم علیرغم وزش باد در منطقه، هرچه سریعتر آتش سوزی متوقف شود.

رییس منابع طبیعی شهرستان علی آبادکتول در پایان گفت: اطلاعات دیگر از قبیل میزان خسارت و.... در حال حاضر به صورت کامل مشخص نیست که در اخبار تکمیلی ارائه خواهد شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه