حماسه 9 دی تولدی جدید برای انقلاب اسلامی بود

زرین نامه: رحمت اله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول و بخش کمالان بیان داشت: مردم اهمیت خلق حماسه 9 دی را به خوبی درک کردند، این روز تجدید میثاق مردم با آرمان های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا و انقلاب اسلامی بود.

رحمت الله نوروزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه اذعان داشت: در حماسه 9 دی 88، پیام مقام معظم رهبری درسطح جامعه طنین انداز شد و حضور چشمگیر مردم سبب شد، دشمنان قسم خورده ی داخلی و خارجی از اهداف و نقشه های پلید خود، مایوس شوند.
وی تصریح کرد: مردم در حماسه 9 دی نشان دادند، همچنان راست قامت مانند گذشته در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ایستاده اند و از ولایت فقیه تبعیت محض دارند.
نوروزی در خصوص علت خلق حماسه 9 دی توسط مردم اظهار داشت:حماسه 9 دی، در شرایطی که همه دشمنان قسم خورده کشور، برای براندازی نظام با هم متحد شده بودند، تولد جدیدی برای انقلاب اسلامی بود و مردم ما با بصیرت، فداکاری و هشیاری تمام نقشه های دشمن را باطل کردند.
نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول و بخش کمالان ادامه داد: لطف خدا، عنایات امام زمان، نقش ولی فقیه و بیداری و هوشمندی مردم در عرصه های خطر، سبب شد بر فتنه 88 پیروز شویم.
نوروزی در پایان بیان داشت: حضور بسیج عمومی مردم در عرصه مبارزه با جریان فتنه 88 و تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری، مشت محکمی بر دهان دشمنان و هتاکان به آرمان های اسلامی و عاشورا بود که سبب خنثی شدن فتنه شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه