مدیر سایت عدالتخواهان از بیمارستان مرخص شد / تشکر خادملو از عیادت رسانه ها و مسئولین

مدیر سایت عدالتخواهان از تمام کسانی که در زمان بستری شدنش در بیمارستان از وی عیادت و دلجویی کردند، تشکر کرد.

به گزارش زرین نامه ؛ جانباز محمد خادملو مدیر سایت عدالتخواهان که هفته گذشته بر اثر جراحات ناشی از دوران جنگ و برخی عوارض ناشی از نابسامانی های جامعه روانه بیمارستان شده بود، عصر دیروز از بیمارستان مرخص شد.

به همین منظور امروز تصمیم گرفتیم با ایشان مصاحبه ای داشته باشیم :

خادملو عنوان کرد: در این مدت افراد زیادی اعم از مسئولین و دوستان رسانه ای با حضور در بیمارستان و برخی نیز با پیامک و تلفن از حال من جویا شدند و من از آنها تشکر می کنم .

وی اشاره کرد: برخی مسائل و معضلات جامعه مرا رنج می دهد و باعث می شود تا حال من دگرگون شود و نتوانم بعد از 35 سال از انقلاب و اهدای خون شهدای عزیز این مسائل بغرنج را ببینم.

خادملو گفت : وجود تخلفات متعدد در استان اعم از رشوه ، رانت خواری ، زمین خواری ، پارتی بازی ، تبعیض ، فرزند سالاری ، سوء استفاده از جایگاه ، انتصابات جناحی ، حذف نیروهای دلسوز و از طرفی بی توجهی مسئولین استان و برخی نهادهای نظارتی باعث شده تا درد زیادی در وجودم زبانه بکشد و مرا راهی بیمارستان کند و من از اینکه جامعه دچار این معضلات شده بسیار ناراحت و شرمگین هستم .

وی گفت : متاسفانه برخی از بچه های ارزشی دیروز بخاطر مادیات و دنیاطلبی وابسته به اشخاص و جریانها شده اند و از حق طلبی و عدالت خواهی دور گشته اند و اکثر کسانی که دریک جریان خاص قرار دارند به دلیل درگیر شدن در مادیات به آرمانهای و شخصیتهای بزرگ نظام دهن کجی می کنند چون شکمشان از لقمه حرام پر شده است ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه