علی آبادکتول میزبان "شاعرانه های امید" می شود

عصر شعر"شاعرانه های امید" به مناسبت روز شعر و ادب پارسی در علی آبادکتول برگزار می شود.

محمدصادق سالاری مشاور جوان فرماندار علی آبادکتول با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این عصر شعر در حالی برگزار می شود که چند سالی شاعران و علاقه مندان شعر و ادب علی آباد کتول از حضوردر چنین برنامه هایی محروم بوده اند.

وی در ادامه از شکل گیری کارگروه های فعالان فرهنگ و هنر شهرستان علی آباد کتول خبر داد و گفت: اولین کارگروه تحت عنوان کارگروه فعالان شعر و ادب شهرستان هفته ی گذشته طی نشستی با اهالی این عرصه تشکیل شد.

سالاری تصریح کرد: اولین برنامه این کارگروه برگزاری عصر شعری را با عنوان" شاعرانه های امید " به مناسبت روز شعر و ادب پارسی است که به همت انجمن شعر قلم سبز زرین و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان علی آباد کتول انجام خواهد شد.

وی افزود: سید محمد علوی از شاعران جوان و صاحب نام شهرستان علی آباد کتول نیز از سوی کارگروه فعالان شعر و ادب شهرستان به عنوان دبیر برگزاری این عصر شعر انتخاب شده است.

سالاری با اشاره به حضور شعرای صاحب نام شهرستان در "شاعرانه های امید" خاطر نشان کرد: در این برنامه، شعرای پیشکسوت و جوان شعر خوانی خواهند کرد.

اجرای پارت موسیقی در "شاعرانه های امید"

وی در ادامه گفت: در خلال این برنامه یک پارت موسقی هم برای علاقه مندان پیش بینی شده است که توسط گروهی از هنرمندان جوان شهرستان علی آباد کتول اجرا می شود.

سالاری یادآور شد: در آینده نزدیک و شکل گیری کارگروه های فعالان موسیقی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نمایش و تئاتر، سینما، عکاسی و...کمیته ی فعالان فرهنگ و هنر شهرستان علی آباد کتول نیز تکمیل خواهد شد که امیدواریم در نیمه ی دوم سال 1393 شاهد برنامه های بیشتر و با کیفیت بالا در حوزه ی فرهنگ و هنر در شهرستان علی آباد کتول باشیم.

مشاور جوان فرماندار علی آباد کتول در پایان از عموم علاقه مندان به شعر و ادب ایران زمین و شهروندان شهرستان علی آباد کتول برای حضور در عصر شعر "شاعرانه های امید" دعوت کرد و گفت: شهروندان با حضور در این برنامه، برگزار کنندگان این گونه برنامه ها را برای فعالیت بیشتر تشویق کنند.

به گزارش زرین نامه عصر شعر "شاعرانه های امید " روز پنج شنبه 27 شهریور 93 ساعت 18 در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول برگزار می شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه