دفاع مقدس آفتاب روشن انقلاب اسلامی است

مدیركل تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن ابراز خوشحالي نسبت به ترخيص مقام معظم رهبري از بيمارستان، گفت: هفته دفاع مقدس همچون آفتاب روشني بر تاريخ ايران، انقلاب اسلامی و جهان اسلام مي درخشد.

به گزارش زرین نامه ؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگوی عصر سه شنبه با رسانه های استان، با تاكيد بر اين نكته كه ما باید هفته دفاع مقدس را كه مايه مباهات ايرانيان است باشكوه برگزار كنيم، افزود: در هشت سال دفاع مقدس ثابت كرديم ما پيروز ميدانيم چون بر حق هستيم و دشمن در هر شرايطي ضعيف است.

وي ادامه داد: در زمان جنگ ثابت كرديم كه يك وجب از خاك كشور را حاضر نيسيتم در اختيار دشمن قرار دهيم درحالي كه سال هاي قبل از انقلاب با هر نبردي كه رخ مي داد، بخشي از خاك كشور در اختيار دشمنان به عنوان غنيمت از جنگ قرار مي گرفت.

اين مسئول گلستاني اعلام كرد: افتخار مي كنيم كه از كشور و مرزهاي ايران اسلامي به درستي و به موقع دفاع كرديم اما در مقابل مردم عراق براي چنين روزگاري با اينكه آغاز كننده جنگ بودند به خودشان نمي بالند و سعي در كتمان واقعيت دارد.

حجت الاسلام ولی نژاد خاطر نشان كرد: كشور عراق سعي بر اين دارد تا دوران جنگ به كلي به فراموشي سپرده شود اما ما سعي بر اين داريم تا دوران جنگ را مرور كرده و بازگو كنيم، چون سند زنده و مايه مباهات و افتخار ماست زيرا توانستيم در مقابل هجوم وحشيانه و ددمنشانه دشمن به خوبي دفاع كنيم.

وي دوران دفاع مقدس را دوران درخشاني براي كشور و ملت دانست و گفت: در مدت هشت سال دفاع مقدس، نيروي نظامي، انتظامي و مردمي به دشمن اجازه ندادند حتي ذره اي از خاك ايران اسلامي را در اختيار بگيرند از اين رو ما براي اين موضوع به خود مي باليم.

مدير كل تبلیغات اسلامی استان گلستان اضافه كرد: هفته دفاع مقدس را بلند آوازه نگه ميداريم و بر قله بلند تاريخ رخ نمايي مي كنيم و نشان مي دهيم كه ما به مقاومت، ايثار و فداكاريمان مي باليم و از نظر ما دشمن هر كه باشد ضعيف، زبون و كوچك است.

وي با بيان اين نكته كه راههاي فراواني براي رفع شكاف بين نسل هاي گذشته و فعلي وجود دارد، گفت: يكي از راهها تاريخ نگاري درست صحنه هاي دفاع مقدس و جنگ است؛ اگر صحنه هاي جنگ به درستي تاريخ نگاري شود قطعا براي نسل هاي آينده قابل استفاده و بهره برداري است.

حجت الاسلام ولی نژاد نقش هنرمندان را در انتقال فرهنگ حائز اهميت دانست و افزود: هنرمندان مي توانند نقش تعيين كننده داشته باشند، آنها قادرند صحنه هاي جنگ را به درستي به نسل جديد انتقال دهند علما و مبلغان ما نيز خيلي در انتقال فرهنگ دفاع مقدس نقش آفرين هستند.

به گفته مدير كل تبلیغات اسلامی استان گلستان، حفظ كردن نام، ياد، افكار و انديشه هاي شهدا به انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل هاي آينده كمك بسياري مي كند.

وي در خاتمه يادآور شد: همه ما موظف هستيم كه اين فرهنگ را انتقال دهيم و بگوييم كه بر شهدا ببالند كه غيورمردانه از مرزهاي كشور دفاع كردند و اين آرزو را بر دل دشمن كه هوس كرده بود سه روز تهران را فتح كنند، گذاشتند./مهر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه