محمد حسین بابایی :کسانی که ولی فقیه را قبول ندارند اساسا امام و انقلاب را قبول ندارند

زرین نامه: فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع روحانیون استان در همایش بصیرت حسینی لبیک یا حسین (ع) گفت: کسانی که ولی فقیه را قبول ندارند اساسا امام و انقلاب را قبول ندارند.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما، محمد حسین بابایی فرمانده سپاه نینوا گلستان ظهر امروز در همایش بصیرتی روحانیون بسیجی گرگان با عنوان لبیک یا حسین (ع) اظهار داشت: چگونگی وقوع فتنه 88 دو دلیل دور و نزدیک دارد و علما و روحانیون باید به دنبال علت های دور این قضیه باشند . فتنه 88 برابر اسناد و مدارک کشف شده از لانه های جاسوسی و اعترافات دستگیرشدگان موضوع اختلاف بین دو کاندیدا نبود بلکه اختلاف عقیده یک جریانی بنام انقلاب اسلامی بر مبنای اسلام ناب و اندیشه های امام خمینی (ره) و در طرف مقابل جریان مخالف و این جریان مخالف یک جریان و یک طرز تفکر نبود بلکه تفکرات متضاد و ناهمگون با هم در مورد براندازی نظام جمهوری اسلامی مشترک شدند . در این بین برخی ها با نیت قربه الی الله می خواستند انقلاب اسلامی را زمین بزنند همانطور که در روز عاشورا عده ای فربه الی الله امام حسین (ع) را به شهادت رساندند .

فتنه گران برنامه میان مدت و بلند مدت داشتند

بابایی افزود : فتنه گران 15 سال جلسات 7 نفره ای که همیشه اعضایشان مشترک نیز بود گذاشتند و حاصلش برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت برای براندازی جمهوری اسلامی بود . در برنامه میان مدت قصد داشتند با کنترل پارلمان و دولت دنبال اصلاحات در قانون اساسی بروند و هدف این اصلاحات در قانون اساسی نیز انتقال قدرت از رهبری و ولی فقیه به سایر نهادها و قوا و تضعیف جایگاه رهبری و در دراز مدت به دنبال تغییر قانون اساسی و حذف رهبری سیاسی از جامعه بودند .

وی عنوان کرد : طراحان اصلی فتنه که آمریکا و اسراییل و انگلیس هستند توسط ابزار فتنه در داخل توانستند این هجمه را بوجود آورند . دشمنان می دانند که اگر قرار باشد انحرافی در مسیر انقلاب بوجود آورند باید از معتمدین و نزدیکان نظام ابزاری برای فشار به نظام انتخاب کند و دیدیم که در فتنه 88 عده ای از یاران دیرینه امام و انقلاب پیشقراول این حرکت قرار گرفتند .

آغاجری ، سروش ، مهاجرانی و موسوی خویینی ها شبهه افکنی می کردند

فرمانده سپاه نینوا گلستان اذعان داشت: از لحاظ تئوریک و پشتیبانی نظری اینها چندین سال بود که در کشور کار کرده بودند . یک روز هاشم آغاجری در همدان علیه روحانیت سخنرانی کرد و گفت : روحانیت دین را برای امرار معاش خود می خواهد . از طرفی عبدالکریم سروش منکر صعمت پیامبر اکرم (ص) شد . همین سروش حلقه کیان را در مجامع دانشگاهی تشکیل داد و با اشکال مختلفی در تار و پود بخش های حساس مملکت جای گرفتند . البته این افراد در داخل کشور به دلیل دین مداری مردم نتوانستند منکر حجیت قران شوند اما بعد از اینکه از کشور فرار کردند نظریات جدید می دهند . اخیرا کدیور گفته که حجاب گناه کبیره نیست و اجبار آن فاقد دلیل شرعی است .

بابایی تصریح کرد: در همین استان مهاجرانی را فردی اندیشمند ، فهمیده و عالم می دانستند و از وی تمجید می کردند و همگان فکر می کردند علت فرار مهاجرانی از ایران شکایت همسر پنجم وی بوده اما باید گفت که بخشی از طراحی اپوزوسیون این بود که وی به خارج بگریزد و از طریق رسانه و ماهواره علیه کشور برنامه ریزی و هجمه وارد کند . همین مهاجرانی در جایی گفته حجاب دستور کنونی اسلام نیست . این افراد با طرح چنین موضوعاتی سعی داشتند ذائقه مردم را در اینگونه مسائل تغییر دهند چون وقتی ذائقه مردم در مورد چیزی تغییر کرد دیگر شاهد مقاومت فرد در مورد ان موضوع نخواهیم بود .

شعار جامعه مدنی بر مبنای غربی بود

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) افزود : روزی در این کشور شعار جامعه مدنی سر دادند و رئیس جمهور کشور مبلغ این جریان در کشور شد . این جامعه مدنی چیست و چه مبنایی دارد . مگر نه اینست که جامعه مدنی از دیدگاه غربی یعنی سکولاریسم ، اومانیسم و پلورالیسم و این سه عامل هر سه تا با اسلام مخالف است . سکولاریسم را عده ای آمدند جدایی دین از سیاست معنی کردند اما این مفهوم کامل نیست . سکولاریسم یعنی جدایی دین از تمامی عرصه ها اعم از فرهنگ ، سیاست ، اقتصاد و اجتماع و . . . چکیده ای از این جریان در اوایل انقلاب تحت عنوان جبهه ملی داشتیم که در سال 58 علیه لایحه قصاص راهپیمایی کردند و امام در مورد آنها فرمود : اینها مرتد هستند .

بابایی گفت : اینها معتقدند که دین در امورات اجتماعی نمی تواند مبنا و حجیت باشد بلکه این قراردادهای اجتماعی فیمابین مردم است که بصورت قانون در میان مردم حکم می کند و هر چه را که نصف به علاوه یک بپذیرند همان قانون خواهد شد حال چه همجنس بازی باشد یا انواع شیطان پرستی و . . .

روحانیون فضا را برای شبهه افکنی باز نگذارند

فرمانده سپاه نینوا استان خطاب به روحانیون گفت : اگر شما فضا را برای این عده باز بگذارید و اجازه دهید تبلیغ کنند نتیجه همین خواهد شد . باید جواب این شبهات و اندیشه های باطل را بدهید و در بین مردم و دانشجو و. . . تبلیغ کنید . مردم ما عمیقا دیندار هستند و حرف روحانیت دینی را گوش می دهند . اکثر گروههای دوم خردادی دارای اندیشه های باطلی هستند . موسوی خویینی ها می گوید : ما زمان امام هم ولایت فقیه را قبول نداشتیم اما جرات نمی کردیم بر زبان بیاوریم . این حرفها در حالی بیان می شود که ولایت فقیه ستون و عمود خیمه انقلاب است . از آنطرف به خورد مردم می دهند که ما یار امام و همسنگرش بودیم و از ایشان حکم داریم ، مگر امام نفرمود که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما اسیبی نرسد ، مگر امام خود مبدع ولایت فقیه نبود و در شبهه زدایی از این موضوع بیشتر از دیگران نکوشید ، مگر این خود امام نبود که در سال 48 موضوع ولایت فقیه را در نجف تدریس می کرد و بعد ها ان را در قالب کتابی به چاپ رساند؟

بابایی خاطرنشان کرد : کسانی که ولی فقیه را قبول ندارند اساسا امام و انقلاب را قبول ندارند چون انقلاب را امامی بنا نهاد که ولی فقیه زمان و احیاگر تئوری ولی فقیه بود و قطعا چنین شخصی نمی تواند با جمهوری اسلامی خوب باشد و تا زمانی که جریان اصیل انقلاب اسلامی بر اصول اسلامی و انقلابی پای بفشارد این فتنه ها و تعارض ها هم هست و تنها راه اینست که زیر بیرق رهبری از آلودگی اندیشه ها برائت جوییم .

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه