ممنوعیت تردد تریلر و کامیون از 27 شهریور در محورهای گلستان

رئیس پلیس راه گلستان از ممنوعیت تردد کامیون و تریلر از فردا در جاده‎های گلستان خبر داد.

به گزارش زرین نامه ؛   علیرضا قدمی عصر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش‎بینی می‎شود در روزهای پیش‎رو حجم فزاینده‎ای از تردد خودروها را در جاده‎های استان گلستان شاهد باشیم برای ایمنی و کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در سطح جاده‎های استان، محدودیت‎های ترافیکی در دستور کار پلیس‎راه استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا تردد تمامی تریلرها و کامیون‎ها به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 صبح تا 23 روزهای 27 تا 31 شهریور ماه جاری و همچنین اول مهرماه سال جاری از محورهای گلوگاه به گرگان، جنگل گلستان و چمن‎بید و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‎راه استان گلستان خاطرنشان کرد: انجام تخلفات سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و حرکت مارپیچ بیشتریت عواملی است که می‎تواند بروز حوادث ناگوار را در سطح جاده‎ها شود لذا از شهروندان تقاضا داریم با صبر و حوصله بیشتر و با رعایت نکات ایمنی سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

قدمی تاکید کرد: با توجه به آنکه وضعیت جاده‎های استان وضعیت ویژه‎ای است، نیاز است رانندگان با احتیاط بیشتری به رانندگی بپردازند و با توجه به تابلوهای نصب شده در سطح جاده‎ها می‎توانند سفری بدن حادثه را در پیش داشته باشند.

وی در پایان ابراز داشت: با توجه به حجم بالای تردد در جاده‎ها ممکن است شاهد ترافیک و کندی حرکت خودروها را شاهد باشیم که توصیه پلیس در این مواقع این است که رانندگان به هیچ عنوان نسبت به گردش‎های ناگهانی اقدام نکنند و با صبر و تحمل بیشتر مانع بروز حوادث ناگوار رانندگی در سطح جاده‎ها شوند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه