جشنواره  "فیلم مقاومت" در علی آبادکتول آغاز شد

دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره بین المللی "فیلم مقاومت" در علی آبادکتول از آغاز به کار این جشنواره در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

حسن دیلم درگفتگو با خبرنگار زرین نامه با اعلام این خبر گفت: افتتاحیه این جشنواره امروز با اکران فیلم سینمایی "چ" در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در هفته دفاع مقدس اکران می شود، اظهار کرد: فیلم های سیزدهمین جشنواره "فیلم مقاومت" در این شهرستان بصورت آثار سینمایی بلند، کوتاه و تله فیلم، مستند وانیمیشن از یکم تا هشتم مهرماه سال جاری در سالن های آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری فاضل آباد و علی آبادکتول اکران خواهد شد.

دیلم با اشاره به هماهنگی های انجام شده با آموزش و پررورش، هیئت امنای مساجد و پایگاه های بسیج شهرستان تصریح کرد: برای بهره مندی مخاطبین بیشتر بخصوص قشر نوجوان و جوان از آثار سینمایی، گروه سیار جشنواره در مدارس، مساجد و پایگاه های بسیج برای فیلم های منتخب اکران خواهند داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده با شهرداری فاضل آباد، در پارک فرهنگیان این شهر نیز برای شهروندان فیلم های جشنواره بر اساس جدول زمانبندی اکران می شود.

دیلم خاطر نشان کرد: این جشنواره به میزبانی کانون بسیج هنرمندان، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمایی حلقه، آموزش و پرورش، شهرداری و شورای شهر علی آبادکتول و فاضل آباد و حوزه مشاور جوان شهرستان علی آبادکتول در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط:

"چ" میزبان نگاه علی آبادی ها در نخستین روز جشنواره مقاومت+تصاویر

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه