عبور از خطوط قرمز به کارگردانی ماهواره

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه باید خطر تهاجم فرهنگی جدی گرفته شود، گفت: شبکه‎های فارسی‎زبان ماهواره با پخش برنامه‎های هدفمند، اعتماد مخاطب را جلب کرده و آرام آرام خطوط قرمز را می‎شکنند.

به گزارش زرین نامه ؛ حمیدرضا بهمن‎نژاد پیش از ظهر امروز در فراخوانی گردان کوثر که به همت حوزه حضرت رقیه (س) سپاه ناحیه گرگان در روستای سدن برگزار شد، اظهار داشت: ابزار مخرب ماهواره کوچکترین تناسبی با فرهنگ ایران ندارد و تلاش این شبکه‎ها تغییر باورها و سبک زندگی اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه اکثر شبکه‎های فارسی‎زبان با هدف تخریب دین اسلام ساخته شده است، تصریح کرد: مضامینی که از سریال‎های ماهواره پخش می‎شود معرفی خانواده‎های بی‎هویت و بی‎اصل و نسبی است که حریم عفاف و حجاب برایشان معنایی ندارد و خیانت زوجین به یکدیگر امری عادی است.

جنگ بین حق و باطل پایان نیافتنی است

این مقام مسئول ادامه داد: آنها شبکه‎هایی به نام دین، اهل بیت و فدک ساخته‎اند اما ترویج اسلام نمی‎کنند چراکه آنها دلشان به حال من و شما نمی‎سوزد و می‎خواهند فرهنگ منحط غرب جایگزین فرهنگ اسلامی کنند.

بهمن‎نژاد با بیان اینکه جنگ بین حق و باطل پایان نیافتنی است، گفت: چیزی که تغییر کرده نوع جنگ است، جنگی که امروز با آن مواجه هستیم مغز انسان‎ها، ایمان و اراده‎ها را مورد هدف قرار داده است، این بار به جای اینکه سربازان یک کشور درگیر جنگ شوند همه ملت با آن روبرو هستند.

وی با اشاره به اینکه مقابله با جنگ نرم به مراتب سخت‎تر از جنگ سخت است، افزود: در جنگ نرم لازم نیست که اسلحه به دست گرفت و وارد میدان شد چراکه محدوده مشخصی ندارد و تمامی سرزمین‎های اسلامی در خاکریز نبرد با دشمن قرار دارند.

دشمن با شکستن حریم مرزها به داخل خانه‎ها آمده است

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه برای امواج ماهواره و شبکه‎های مجازی نمی‎توان محدوده‎ای قائل بود، یادآور شد: دشمن با شکستن حریم مرزها به داخل شهرها و خانه‎ها آمده است.

بهمن‎نژاد گفت: دشمن فهمیده است که مردم از ولایت جدایی‎پذیر نیستند و همواره از حاکمیت دفاع می‎کنند، جمهوری اسلامی ایران به سلاح‎های قدرتمند مجهز است که می‎تواند دشمنان را از بین ببرد لذا بارها به این نکته تاکید داشته که جمهوری اسلامی با تغییرات فرهنگی و اجتماعی قابل شکست است و اگر این اتفاق بیفتد نظام اسلامی خودبه خود سرنگون می‎شود.

وی با بیان اینکه دشمن با ابزار رسانه به جنگ آمده است، گفت: دشمن از طریق فضای مجازی، شبکه‎های اجتماعی و ... دسیسه‎های خود را عملیاتی می‎کند آنها در فضای رسانه‎ای فحاشی نمی‎کنند، پرچم ضدانقلاب به دست نمی‎گیرند اما در تلاش هستند تا سبک زندگی را تغییر دهند.

یکی از دلایل نشستن پای ماهواره در بیکاری و بی‎برنامگی است

معاون هماهنگ‎کننده نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه نینوا گلستان یکی از دلایل نشستن پای ماهواره را در بیکاری و بی‎برنامگی عنوان کرد و گفت: برنامه‎ریزی درست برای پر کردن اوقات فراغت، تقویت ایمان و اعتقادات، آشتی با مسجد و ارتقاء سواد رسانه‎ای از جمله راهکارهای مقابله با فرهنگ غرب است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه