دوره آموزشی فرمانداران سه استان در گلستان آغاز شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دوره آموزشی فرمانداران استان های گلستان، سمنان و خراسان شمالی در گرگان آغاز شد.

به گزارش زرین نامه ؛ علی اصغر طهماسبی شامگاه پنج شنبه در مراسم آغاز دوره آموزشی فرمانداران سه استان کشور در گرگان اظهار کرد: صبح امروز دوره آموزشی دو روزه ویژه فرمانداران جدید استان‌های گلستان ، سمنان و خراسان شمالی به میزبانی استانداری گلستان با حضور علی پورعلی مطلق مدیر کل انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

وی با بیان اینکه فرماندار، نماینده عالی نظام و دولت در شهرستان است گفت: زمانی این مهم نمود پیدا می کند که در زمان بوجود آمدن هر بحرانی همه دستگاه های نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی ، زیرنظر فرماندار به عنوان رئیس شورای تأمین شهرستان قرار می گیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: همه شما باید از این فرصت گران بهایی که در اختیارتان قرار گرفته به بهترین نحو ممکن در راه خدمت رسانی، توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر شهرستان های خود و در نهایت نظام اسلامی، بهره مند شوید.

وی با اشاره به حوادث اخیر منطقه و جهان و بوجود آوردن گروه های تروریستی و تکفیری توسط استکبار جهانی و هم پیمانان منطقه ای آنها، اظهار کرد: با وجود همه آشوب های منطقه خاورمیانه، به ویژه در کشورهای پیرامون ما، امروز ایران اسلامی از لحاظ امنیت، یکی از باثبات ترین کشورهای جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه یکی از مؤلفه های امنیتی ما فرهنگ است، افزود: وجود بیش از ده ها مناسبت و گرامیداشت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، یک ظرفیت بزرگ برای کشور، مسئولان و خدمت گذاران به مردم است.

وی با تأکید بر رصد همه تمامی اخبار شهرستان توسط فرمانداران، گفت: فرماندار به عنوان رئیس شورای تأمین، مسئول برقراری امنیت در شهرستان است و هوشیاری و اشراف کامل به همه مسائل، سبب پیشگیری از هر گونه بداخلاقی و ناهنجاری سیاسی، امنیتی و اجتماعی می شود./تسنیم

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه