شرکت برق استان گلستان هشدار داد

شركت توزيع نيروي برق استان گلستان در اطلاعيه اي اعلام كرد قبل از هرگونه خريد و فروش مسكن و رهن و اجاره آن از مديريت هاي توزيع برق شهرستانهاي منطقه خود گواهي سلامت كنتور برق را دريافت كنند.

به گزارش زرین نامه ؛  قاسم شهابي مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق استان گلستان ، در نامه اي به مجمع امور صنفي استان گلستان در خصوص مشکلات احتمالي نقل و انتقال مسکن در بخش برق هشدار داد.

در اين نامه آمده است: بخشي از مراجعات مردمي به ادارات برق شهرستانها، مشکلات مربوط به دستکاري کنتور و اعمال جرائم قانوني آن مي باشد که گريبانگير افرادي است که به هر نحو نسبت به خريد يا اجاره و يا رهن ساختمانها اعم از مسکوني، تجاري و ... اقدام مي کنند. متاسفانه عدم آگاهي افراد مذکور از تغييرات ايجاد شده در انشعاب برق پيش از نقل و انتقال، موجب بروز نارضايتي و وارد آمدن خسارات مادي و معنوي به نامبردگان مي گردد .

در اين نامه پيشنهاد گرديده است: مجمع امور صنفي استان گلستان به کليه مشاورين املاک سطح استان ابلاغ نمايد که قبل از تنظيم هرگونه قولنامه و يا اجاره نامه ، نسبت به استعلام و اخذ گواهي سلامت کنتور برق و عدم دستکاري لوازم اندازه گيري از اداره برق شهرستان مربوطه اقدام نمايند.

شهابي اظهار اميدواري کرد اجرايي شدن اين امر نقش مؤثري در افزايش رضايت مردمي و کاهش مشکلات ناشي از سرقت انرژي برق داشته باشد./کاسب امین

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه