ناجا برای دنیا یک الگوست

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت فعالیت‌های ناجا در کشور گفت: فعالیت‌های ناجا امروز در دنیا یک الگو است.

به گزارش زرین نامه ؛ حسن صادق‌لو صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان که به مناسبت افتتاحیه هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در سایه دعای ملت دارای عزت و عظمت است.

وی ادامه داد: سلامتی جامعه وابسته به وجود امنیت در جامعه است و مقوله اجتماعی امنیت نقش اساسی در سلامت جامعه دارد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: قوای انتظامی حافظ استقلال کشور است و در نظام اسلامی باید پلیس به عنوان یک اسوه برای مردم و الگویی برتر در دنیا و در امانتداری پیشتاز باشد.

صادق‌لو تأکید کرد: نیروی انتظامی پشتوانه قانون است و ظرفیت نیروی انتظامی ظرفیتی بلند، تابناک و برجسته است.

استاندار گلستان گفت: تأثیر عملکرد نیروی انتظامی امروز تنها به داخل کشور محدود نمی‌شود و یک تأثیر بین‌المللی دارد؛ امروز اگر دنیا بخواهد به دنبال یک نهاد نمونه باشد می‌توان بخشی از این الگوسازی را در نیروی انتظامی یافت.

صادق‌لو با تأکید بر اهمیت برگزاری هفته‌های مختلف برای گرامیداشت تلاش‌های هر نهاد، افزود: اینگونه هفته‌ها نباید تنها به برگزاری مراسم‌های تجلیل و مسائل مشابه خلاصه شود و باید در این هفته افق‌های بلندی برای آینده ترسیم کرد.

وی اضافه کرد: امروز مدیریت پلیس دیگر از نوع سنتی نیست و مدیریت امروز در ناجا یک مدیریت عاقلانه است و تلاش‌ها و حرکت در مسیر درست در ناجا باید با مدیریت بر علم و با استفاده از فناوری روز باشد.

استاندار گلستان با تقدیر از فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: پلیس هیچگاه نباید از یافتن و آموختن در راستای حرفه خود کوتاهی کند.

صادق‌لو متذکر شد: پیشگیری در برقراری امنیت یک اصل است که در طول سال باید نسبت به آن حساس بود و حساسیت فعالیت ناجا از آنجایی نشأت می‌گیرد که نیروی انتظامی همیشه در سنگر اول برقراری امنیت قرار دارد.

وی در پایان ابراز کرد: خروجی عملکرد ناجا به شکلی است که رضایتمندی مردم را در پی دارد و از این رو فعالیت‌ها و عملکرد پلیس در وضعیت بسیار حساس و مهمی قرار دارد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه