۳۵ هزار تماس با سامانه سامد در گلستان برقرار شده است

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: از ابتدای دی ماه تاکنون، گلستانی‌ها حدود ۳۵ هزار تماس با سامانه سامد برقرار کرده‌اند.

به گزارش زرین نامه؛ عبدالقدیر کریمی اظهار داشت: از ابتدای دی ماه امسال و فعالیت دوباره سامانه سامد در استان گلستان بیش از 35 هزار تماس از طرف مردم با این سامانه برقرار و مسائل مردم ثبت و پیگیری شده است.

وی افزود: هم‌اکنون سامانه سامد با 10 خط تلفن و 20 کاربر در حال دریافت مسائل و مشکلات مردم استان گلستان است که امیدواریم در آینده این امکانات و روش‌های برقراری تماس سهل‌تر شود.

مدیرکل دفتر بازرسی،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان با اشاره به آغاز فعالیت این سامانه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گلستان تصریح کرد: مردم استان گلستان در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، حدود 42 هزار و 800 تماس تلفنی و 25 هزار نامه را ارائه کردند که همه در سامانه ثبت و به دستگاه‌های اجرایی ارجاع داده شده است.

کریمی افزود: سامانه سامد هم اکنون در دو شیفت کاری در طول روز در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: همه درخواست‌ها و مسائل مردم که در این سامانه ثبت می‌شود توسط نهاد ریاست جمهوری و دفتر بازرسی استانداری گلستان و نیروهای آن در دستگاه‌های اجرایی، پیگیری و نظارت می شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت: این سامانه از این پس نیز در دفتر بازرسی استانداری مستقر و فعال است و مردم استان گلستان همچنان می‌توانند با تماس با شماره 111 مشکلات، نظرات و شکایات خود را در این سامانه ثبت کنند.

کریمی تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این سامانه ایجاد شرایط لازم برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاه‌های اجرایی است./تسنیم

انتهای پیام/م