راهاندازی میز خدمت در میراث فرهنگی گلستان + عکس
زرین نامه: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: در راستای تکریم و جلب رضایت و حفظ شأن و منزلت ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات مطلوب، میز خدمت در این اداره کل راهاندازی شد.
به گزارش زرین نامه به نقل از فارس ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، قربان عباسی اظهار داشت: در نظام اداری و اجرایی رضایت مردم از خدمات سازمان، از شاخصهای اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه است و مولفههایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با اربابرجوع و اطلاعرسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعان میشود.
وی تصریح کرد: بر اساس بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و در راستای خدمترسانی مفید و مطلوب به مراجعان ستادی و انسانی، دستگاههای اجرایی عهدهدار ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع هستند و موظف هستند واحد هماهنگکنندهای با عنوان میز خدمت در ساختمان اداری خود با اعطای اختیارات لازم ایجاد کنند، به نحوی که مراجعان ضمن استقرار در محل انتظار مناسب و حضور در واحدهای داخلی دستگاه، خدمت مورد نیاز خود را صرفا از طریق این میز دریافت کنند.
عباسی خاطرنشان کرد: در میز خدمت وظایف مختلفی تعریف شده که شامل ارائه اطلاعات و راهنماییهای لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوط، دریافت مدارک و درخواستهای مراجعان، انجام امور و درخواستهای متقاضیان در صورت امکان، در غیر این صورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان و هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدامکننده ذیربط است.
وی اذعان داشت: با توجه به گستردگی امور در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگران استان گلستان، امید است با ایجاد میز خدمت و ارائه خدمات مطلوب به مراجعان و راهنماییهای لازم، رضایتمندی ارباب رجوع بیش از پیش حاصل شود.
ارسال دیدگاه