پاداش ملی پوشان گلستانی هاکی پرداخت می شود

رییس هیات هاکی استان گلستان از اهدای پاداش ملی پوشان گلستانی هاکی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: پاداش ملی پوشان گلستانی هاکی کامل پرداخت می شود.

به گزارش زرین نامه؛ صفرعلی پایین محلی در خصوص پرداخت سایر پاداش های وعده شده به ملی پوشان گلستانی هاکی قهرمان آسیا گفت: پیش از اعزام ملی پوشان به بازی های آسیایی به هرکدام از بازیکنان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کرده ایم که با احتساب نیم سکه دوشنبه شب، مجموعاً معادل یک سکه کامل می شود.

پایین محلی افزود: یک سکه باقی مانده وعده داده شده را نیز در شب فینال جام رمضان هاکی به هرکدام از ملی پوشان تقدیم خواهیم کرد.

وی تاکید کرد که هیات هاکی استان به تعهداتی که در قبال ملی پوشان و ورزشکاران حاضر در لیگ دارد، عمل خواهد کرد.

گفتنی است، رییس هیات هاکی استان پیشتر در برنامه تلویزیونی قول اعطای دو سکه به هر یک از ملی پوشان گرگانی در صورت قهرمانی آسیا را وعده داده بود اما بازیکنان گرگانی تیم ملی که اخیراً در بازی های آسیایی مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاده بودند، از هدایای خود غافلگیر شدند! آنها که در مراسم تجلیل خود در شورای اسلامی شهر گرگان حضور داشتند پس از بازگشایی پاکت های سکه خود متوجه شدند که تنها یک عدد نیم سکه برای آنها در نظر گرفته شده است!

تیم ملی هاکی سالنی کشورمان در بازی های آسیایی ۲۰۱۵ قزاقستان با پیروزی بر تمام حریفان خود به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. «اسفندیار صفایی» و «علی اکبر دهخدا» سرمربی و مربی و «نوید طاهری راد» و «مهران علاقی» بازیکنان تیم ملی هاکی را تشکیل می دهند./مهر

انتهای پیام/م