افزایش قیمت لبنیات یک بار در سال/ هر گونه افزایش قیمت در بازار لبنیات تخلف است/‎ نرخ نامه جدید توزیع شیر ابلاغ شد

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات با بیان اینکه نرخ نامه جدید توزیع شیر به مراکز صنعتی توزیع ابلاغ شد، گفت: قیمت لبنیات یک بار در سال افزایش می یابد و هر گونه افزایش قیمت در بازار تخلف به شمار می رود.

به گزارش زرین نامه علی رجبی در گفت وگو با «رازق» با اشاره به وضعیت لبنیات در کشور، اظهار کرد: مشکلات و کمبود های موجود در بدنه سیستم لبنیات کشور اعمال تحریم ها علیه ایران بر نمی گردد، بلکه مربوط به داخل کشور می شود.

بیماری تب مالت باید به بهانه تب مالت تعبیر شود

وی در تشریح مشکلات موجود در بدنه حوزه لبنیات، تصریح کرد: تب مالت در ماه های گذشته حواشی زیادی را پیرامون این حوزه بوجود آورده است و متولیان این امر تلاش های فوق العاده ای در راستای رفع این معضل از سیمای حوزه لبنیات انجام داده اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات با تأکید بر اینکه معضل تب مالت را از سویی باید به بهانه تب مالت تعبیر کرد، گفت: در ماه های اخیر تحرکات و دپارتمان های متعددی در راستای تعامل با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در راستای رفع این مشکل از بدنه حوزه لبنیات کشور تشکیل شده است.

رجبی با بیان اینکه بازرسی ها یک بار برای همیشه در راستای ریشه کنی تب مالت صورت می گیرد، افزود: بازرسی ها و بررسی های بعمل آمده از مراکز توزیع و پخش فراورده های لبنی زیر نظر وزارت بهداشت و درمان به خوبی اعمال می شود و متخلفین حوزه بهداشت طبق قانون تخلف صنفی به مراجع قضایی در راستای گذراندن محکومیت خود معرفی می شوند.

افزایش قیمت لبنیاتیک بار در سال

وی در پاسخ به این سئوال که چرا شاهد افزایش قیمت در بازار فراورده های لبنی هستیم، ابراز کرد: لبنیات از جمله حوزه های صنعتی به شمار می رود که قیمت آن یک بار در سال افزایش می یابد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات، افزود: هر گونه افزایش قیمت در بازار تخلف به شمار می رود و از سوی کمیته های نظارتی با متخلفان برخورد می شود و با همکاری اتحادیه و وزارت بهداشت نظارت ها بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به قیمت فعلی فراورده های لبنی در سال 94 با بیان اینکه دامداران و فروشندگان شیر در گذشته با همین نرخ شیر به مراکز صنعتی توزیع می کردند، خاطرنشان کرد: نرخ نامه جدید شیر بر همین راستا تغییر کرده و به مراکز توزیع ابلاغ شده است و تغییری در آن ایجاد نمی شود.

انتهای پیام/م

اخبار بیشتر

آرشیو
نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه