مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور در گلستان برگزار می‌شود

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان گلستان گفت: پنجمین دوره مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش زرین نامه؛ منصور دمیرچی اظهار داشت: پنجمین دوره مسابقات سافت بال بانوان قهرمانی کشور از فردا با شرکت 9 تیم به مدت 5 روز در مجموعه ورزشی شهدای گرگان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت ها با شرکت تیم های از استان های البرز، قم، اصفهان، خراسان رضوی، بوشهر، چهارمحال وبختیاری و سه تیم از استان تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان گلستان تصریح کرد: این رقابت‌ها در 2 گروه برگزار می‌شود و دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهائی صعود می‌کنند.

دمیرچی با اشاره به حضور نداشتن تیم گلستان در این رقابت‌ها افزود: تیم استان گلستان در این رقابت‌ها شرکت ندارد و این در حالی است که در سال‌های گذشته در این رشته فعال بوده و این میزبانی با هدف احیای دوباره این رشته در گلستان است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان گلستان گفت: این دوره از مسابقات در حالی برگزار می شود که مسابقات سافت بال بانوان قهرمانی کشور در 3 سال گذشته در کشور برگزار نشده بود.

وی افزود: 12 داور در این رقابت‌ها شرکت دارند و کلاس بازآموزی داوری سافت‌بال بانوان نیز امروز در گرگان برگزار شد و مرحله نخست آموزش مربیگری درجه 2 بانوان نیز در گرگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م