گلستان دارای ۸۱ تیم ورزشی در لیگ های کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از حضور ۸۱ تیم استان در لیگ های کشوری خبر داد.

به گزارش زرین نامه، بهمن طیبی در نشست معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با جامعه ورزشی استان گلستان اظهار کرد: این تیم ها در ۲۳ رشته فعالیت می کنند و اغلب آنها از سوی بخش خصوصی حمایت می شوند.

وی افزود: از میان ۸۱ نماینده گلستان در لیگ های کشوری، سه تیم مجوز باشگاه دارند که بسکتبال و والیبال بیشترین جذب اسپانسرها را داشته اند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به استعدادیابی در مدارس استان یادآور شد: این طرح در گرگان آغاز خواهد شد که از ۱۰ هزار دانش آموز، پیش بینی می شود ۵ هزار نفر در این طرح شرکت کنند.

طیبی تصریح کرد: این طرح استعدادیابی در ۵۰ رشته ورزشی انجام خواهد شد که البته زمان بر است و پس از گرگان، طرح استعدادیابی در گنبد انجام خواهد شد.

وی با اشاره به بررسی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی استان ها، خاطرنشان کرد: این نشست ها در یک فضای کاربری و کارگاهی برگزار می شود و کمک خواهد کرد که مشکلات ورزش در استان ها به حداقل برسد.

گفتنی است؛ نشست امیررضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان با جامعه ورزش گلستان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد./مهر

انتهای پیام/م