9 دی تجلی عزم و اراده لبیک گویان بصیر به ندای ولی فقیه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با اشاره به تجلی حماسه بصیرت مردم در سال 88، گفت: 9 دی تجلی عزم و اراده لبیک گویان با بصیرت به ندای ولی فقیه است که در سال 88 توانستند از لبه پرتگاه به سلامت بگذرند.

به گزارش زرین نامه؛ علیرضا لادن مقدم عصر روز گذشته در حاشیه همایش «من انقلابی‌ام» که در استقبال از یوم الله ۹ دی در این دانشگاه برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما در فتنه 88 با لبیک مردم کشورمان به ابلاغ بصیرت از سوی مقام معظم رهبری موفق شدیم از فتنه عبور کرده و انقلاب ارزشمندمان را حفظ کنیم.

وی افزود: اما باید بدانیم که برای حفظ و پایداری انقلاب اسلامی تنها بصیرت کافی نیست و باید برای تحقق آرمان های انقلاب عزیزمان و عبور از گرداب فتنه ها، به عزم و اراده نیز مجهز شویم.

لادن مقدم در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «من انقلابی‌ام، حرفم را صریح و ساده می‌زنم»، تصریح کرد: اساتید انقلابی باید با عزم و اراده از رهنمودهای ولی فقیه در مسیر انقلاب اسلامی پیروی و از منافع ملی صیانت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد علی آبادکتول با تاکید بر اینکه اساتید بسیجی باید در انقلابی گری الگوی مناسبی برای دانشجویان باشند، اذعان داشت: اساتید انقلابی باید مانند مقام معظم رهبری روی اصول و عقاید انقلابی خود پافشاری کنند و در مسیر رهنمودهای ولایت فقیه گام بردارد.

لادن مقدم با تاکید بر لزوم جهاد علمی در دانشگاه ها به عنوان یکی از منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد: جهاد علمی امروز یکی از نیازمندی‌های مهم انقلاب اسلامی است و اساتیدی که می‌گویند انقلابی هستند باید آن را سرلوحه کارهای خویش قرار بدهند.

رئیس دانشگاه آزاد علی آباد کتول در پایان متذکر شد: اساتید بسیجی و انقلابی باید در تجهیز به صفات خوب و انقلابی سرآمد دیگران باشند.

لینک مرتبط:

همایش بصیرتی «من انقلابی ام» اساتید گلستانی در علی آباد کتول+ تصاویر

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه