دیدار مدیر کمیته امداد علی آباد کتول با امام جمعه شهرستان+ تصاویر

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)  علی آباد کتول با حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه این  شهرستان  دیدار کرد.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه علی آباد کتول در این دیدار با بیان اینکه رسیدگی به افراد محروم و نیازمند، کاری ارزشمند است، عنوان کرد: رسیدگی به قشر محروم جامعه بزرگترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از مبارک ترین نهادهای کشور می باشد که اگر تشکیل نمی شد، مشخص نبود چه چالش هایی در نظام پیش می آمد.

وی با ابراز رضایت از عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره)، اذعان داشت: بقاء نظام جمهوری اسلامی ایران با فعالیت اداره کمیته امداد مرتبط است، چون این نهاد مقدس با قشر ضعیفی در جامعه ارتباط دارد که دستشان از همه جا کوتاه است و اگر به کسی سراغشان نرون، بسیار آسیب می بینند.

موسوی در پایان سخنان خود، خاطر نشان کرد: شناخت افراد نیازمند بسیار اهمیت دارد و خادم خوب کسی است که سراغ نیازمندان برود و درد آن ها را بفهمد.

محمدرضا راثی سرای مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) علی آباد کتول نیز در این دیدار به تشریح فعالیت های این اداره پرداخت و بیان کرد: اشتغال، عمران، مسکن، آموزش و فعالیت فرهنگی از جمله حوزه های فعالیت اداره کمیته امداد علی آباد کتول است. 

وی در ادامه به تحقق اهداف کمیته امام خمینی (ره) با مشارکت مردمی اشاره کرد و افزود: این نهاد در راستای توانمند سازی خانواده های تحت پوشش، رسیدگی به امور نیازمندان، به گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری و احیا زکات توجه دارد که این  موارد از طریق همکاری مردم با اداره کمیته امداد محقق می شود.

komite1

komite1

انتهای پیام/