مرحمی برای دلخونی هایمان/ پرچم اسلام را با خونمان برافراشته می داریم

از آن زمان که اولین جسارت به رسول رحمت رخ داد باید این روزها را پیش بینی میکردیم. هتاکی و اهانت، ناشی از ضعف و ذلت شان است.

به گزارش زرین نامه؛

به نام خدای پیامبرم؛ محمد (ص)

خدایا...

دلم گرفته...

میبیبنی... چه راحت دارند به مقدساتمان و پیامبر عظیم الشانمان توهین میکنند؟!

از آن زمان که اولین جسارت به رسول رحمت رخ داد باید این روزها را پیش بینی میکردیم. هتاکی و اهانت، ناشی از ضعف و ذلت شان است.

اینها رسما همه از نسل طاغوت هستند

اینها به خیالشان میتوانند با این اهانت ها و توهین ها نام پیامبر و اسلام را خدشه دار کنند. جسارت به حضرت رسول رحمت یعنی جسارت به تمام آرمان های اسلام؛ یعنی جسارت به شریعت؛ یعنی جسارت به خدای لم یزل

دیروز، عرب جاهلی به پیامبر(ص) القابی چون «دروغگو»، «دیوانه »، «شاعر» و ... می داد؛ و امروز جاهلیت غربی مدرن، به نام آزادی بیان کاریکاتور برترین انسان خلقت را می کشد.

اینها حرف از حقوق بشر و آزادی بیان می زنند اما خودشان کاریکاتوریست همان مجله را به دلیل شوخی و کشیدن کاریکاتور پسر رئیس جمهور فرانسه، از کارش اخراج می کنند.

اینها فکر میکنند با تشکیل گروهی به نام داعش میتوانند اسلام را خراب کنند؟! 

اين جنايتکاران چگونه مي توانند نسبتي داشته باشند با آن پيامبر مهرباني که به فرموده خداوند در قرآن عزيز داراي خلق عظيم و کريم بود و در قله رأفت و رحمت قرار داشت و وجود و رفتارش تجلي رحمت الهي بود.

قتل و ترور و جنایت در حق بی گناهان با هر دین مذهب محکوم و عملی زشت و ناجوانمردانه و حیوانی است ولی یادمان نرود که همین فرانسه و انگلیس و آمریکا و ترکیه و عربستان و قطر و... بودند که این حیوانات آدم کش را پرورش دادند و باعث کشتار مظلومانه و بی رحمانه کودکان زنان و مردم سوریه و عراق شدند.

حال شاهدیم که دست پرورده های خودشان به جان خودشان افتاده اند. این مسائل را قبلا رهبر معظم انقلاب به آن ها هشدار داده بود ولی گوش ندادند.

چه زود نقشه خودشان را رو کردند؛ همه این سیاه بازی ها برای اهانت به مقدسات است که برخلاف اهانت های قبلی موجه جلوه بدن تا کسی مسلمان نشود. اما با این کارها نمی توانید بر چهره افتاب ضربه بزنید. به قول انگلیسی ها! وقتی با انگشت اتهام به سمت کسی اشاره کنید توجه داشته باشید که یک انگشت به طرف شخص مورد اتهام است و چهار انگشت به سمت خودتان است.

* ای دست خبیث و پلید پشت پرده، به یاد داشته باش، تا آخرین قطره خونمان اجازه نخواهیم داد پرچم اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم به دست کفر بیفتد و با جان و دل همیشه مدافع دین و اسلام خواهیم بود. "به امید الله"

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یا محمد (ص)

ای پیامبر خوبی ها مارا ببخش که نتوانستیم اسم مقدست را از زشتی های عالم دور کنیم

ما را ببخش که نتوانستیم آیین پاکت را تبلیغ کنیم

ما را ببخش که اسم عزیزت بازیچه دست کفار شده

ما را ببخش که کتابت آیین زندگیمان نیست

ما را ببخش اگه جز گریه توانی نداریم

ما را ببخش خوبی کردید اقا با بدی جواب دادیم

ما را برای همه چیز ببخش

ای رسول خوبی

نعمت العالمین

* سزای آزار

إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّـهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّـهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُّهِينًا

قطعا آنان که خدا و پیامبـــرش را می آزارند، خدا در دنیـــا و آخــرت لعنتشـــان می کند، وبرای آنان عذابــی خوارکننده آماده کرده است.

"سوره احزاب، آیه 57"

نویسنده: فروغ

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه