بیانیه ستاد اکران های مردمی فیلم عمار علی آبادکتول به مناسبت ۲۲ بهمن

ستاد اکرانهای مردمی فیلم عمار شهرستان علی آبادکتول با صدرو بیانیه ای از عموم ملت ایران خصوصا مردم شریف و شهید پرور این شهرستان را برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش زرین نامه؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ جَآءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً (الإسراء/۸۱)

و بگو حق آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنى است.

به لطف خداوند ملت ایران در ۲۲ بهمن نشان خواهد داد هرکسی که بخواهد این ملت را تحقیر کند، با ضربه متقابل مواجه خواهد شدوبه فضل الهی، ملت ایران با حضور مقتدرانه و عزم راسخ خود در ۲۲ بهمن، دشمن را به زانو درخواهد آورد. (رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی – ۱۹/۱۱/۱۳۹۳)

انقلاب اسلامی ما مطلع الفجر حیات طیبه و عزتمندی و سرافرازی امت و موجب استقلال واقعی برای کشور شد.

انقلاب اسلامی مردمی آحاد ملت عزیز ایران انفجار نور و سعادتمندی انسانها در جهان ظلمانی مستکبران بود،ملت مومن و استکبارستیز و عدالت خواه ایران در این انقلاب شکوهمند با لبیک به ندای حضرت امام خمینی(ره) کاخ ستشاهی و جور وخونریز وابسته به اجانب را درهم شکست و موجب قطع دست غارتگران و چپاولگران اجانب شد و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و نشر ترویج فرهنگ دینی و مذهبی اهل بیت علیهم السلام به رهبری ولایت فقیه را بنا نهاد.

درواقع انقلاب اسلامی ایران احیاء گر ارزشهای مترقی اسلام برای مردم این سرزمین و جهانیان بود که رشد و شکوفائی استعدادهای خدادادی مردم بزرگوار میهن و فتح قله های رفیع و پیشرفتهای خیره کننده در زمینه های مختلف به همراه داشت.

اکنون که سی و شش سال از انقلاب شکوهمنداسلامی می‌گذرد؛ ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، عزّتمند، پیشرفته و استقلال طلب ومبارز سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ،دینی و اقتصادی است؛ تحریم‌ها، تهدید‌ها، جنگ تحمیلی، زیادی خواهی های دشمنان، تلاش‌های مذبوحانه بین المللی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه‌های پیچیده ، هیچ کدام نتوانسته جلوی پیشرفت معنوی و مادی ایران اسلامی را بگیرد؛ آنچه چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت شریف ایران است.

از این‌ روملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز به ندای مقام معظم رهبری «حفظه الله تعالی» لبیک خواهد گفت و یک بار دیگر چشم جهانیان را خیره خواهد ساخت.

ستاد اکرانهای مردمی فیلم عمار شهرستان علی آبادکتول ضمن گرامیداشت این روز الهی و با آرزوی پیروزی سایر ملل مظلوم و مستضعف در قیام‌های اسلامی علیه حاکمان مستبد و ظالم،از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌کندتا باحضورپرشورو پرشکوه خود وحضورمنسجم درراهپیمایی۲۲بهمن به عنوان روز وحدت،آزادگی و یکپارچگی همانند سالهای گذشته عزم راسخ خود را در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی اعلام نموده و ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با آرمانهای امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر میهن اسلامی میثاقی دوباره ببندند و با خلق حماسه های جاودانه و به نمایش گذاشتن وحدت ملی، کماکان توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام با حضور مقتدرانه خود نقش برآب کنند.

به امیدآنکه این نهضت عظیم که به فرموده حضرت امام خمینی (ره): « پیروزی انقلاب رهین همه ملت ایران است». به فضل الهی سرآغاز انقلاب عظیم جهان اسلام به پرچمداری حضرت بقیه اله الاعظم ارواحنا فداه باشد.

میعادگاه دیدار: چهارشنبه- راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ در سراسرایران عظیم اسلامی

ستاد اکرانهای مردمی فیلم عمار شهرستان علی آبادکتول

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه