کلینیک تخصصی و فوق تخصصی علی آبادکتول افتتاح شد+تصاویر

سومین کلينيک  فوق تخصصی استان گلستان در شهرستان علی آباد کتول افتتاح شد.

به گزارش زرین نامه؛ همزمان با ايام جشن پيروزی انقلاب اسلامی، کلينيک تخصصی و فوق تخصصی قائم شهرستان علی آباد به عنوان سومين کلينيک فوق تخصصی استان گلستان با حضور حسن صادقلو استاندار گلستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی، رحمت نوروزی نماينده مردم علی آبادکتول در مجلس، تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

دکتر تقی ریاحی رييس دانشگاه علوم پزشکی گلستان درآیین افتتاح این مرکز تخصصی گفت: افتتاح کلينيک فوق تخصصی قائم موجب کاهش بار مراجعات مردمی به بيمارستان‌ها می شود لذا درصددیم این خدمات درمان سرپایی را از شرق تا غرب استان گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شهرستان علی آبادکتول را یکی از جامع ترین مراکز درمانی گلستان است، گفت: این بهسازی و تجهیز این مرکز درمانی 2 میلیار و 600 میلیون تومان هزینه شد و دارای 17 اتاق با خدمات مختلف رادیولوژی، آزمایشگاه، تست ورزش قلب و ... می باشد.

رياحی با تاکید بر اهميت خدمات سرپايی در درمانگاه‌ها، مراکز پزشکی و کاهش مراجعات به بيمارستان تصریح کرد: استان گلستان دارای رتبه دوم در ارتقای ظرفيت درمانگاه‌های کشور است.

وی همچنین با اشاره به افتتاح و بهسازی همزمان بیش از 2000 خانه بهداشت در کشور به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور 35 خانه بهداشت در گلستان افتتاح و 70 خانه بهداشت بهسازی  شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/ت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه