منادیان انتخابات آزاد محصول زایمان دیکتاتوری سیاه پهلوی اند

زرین نامه: چرا بزرگ شدگان دامان دیکتاتوری سیاه پهلوی (رضا ربع پهلوی …) با بلندگوی بی آبروی قرن (بی بی سی ) بر طبل آزادی انتخابات می کوبند و پروژه انتخابات آزاد را به نفع ابر جنایتکاران قرن کلید زده اند؟

 

چرا بزرگ شدگان دامان دیکتاتوری سیاه پهلوی (رضا ربع پهلوی …) با بلندگوی بی آبروی قرن (بی بی سی ) بر طبل آزادی انتخابات می کوبند و پروژه انتخابات آزاد را به نفع ابر جنایتکاران قرن کلید زده اند؟

کسانیکه ۵۰ سال دیکتاتوری وحشت، جنایت، کشتن انسانهای بی گناه، دزدی از بیت المال ملت بزرگوار ایران، بهره کشی از گرده ملت آزاده ایران را در پرونده ننگین خود دارند در کشوری بیگانه و با بلندگوی بیگانگان، صدای آزادی انتخابات را از خود در می کنند.

یکی نیست به این بی آبروها ی، مستحصل، بیچاره، گشنه گدا که با پولهای دزدی از ملت ایران شاباش می دهند، بگوید آخه گوشت و پوست و استخوان شما از چرک و کثافت پهلوی ها آکنده است، از منجلاب آب نوشیده اید و از دیکتاتوری سیاه ارتزاق کرده اید شما را چه به انتخابات، شما دیکتاتور آمده اید و دیکتاتور هم می میرید…!

آیا ملت های آزاده جهان انتخاباتی پاکتر وسالمتر و مردمی تر از انتخابات ایران را به چشم دیده یا اساسا بیاد دارند؟

هنوز ملت ایران مردان اسطوره ای تاریخ انقلاب خود را که در راه آزادی و استقلال ملت ایران در بیدادگاه های پهلوی از هستی خود گذشته اند را از یاد نبرده است. مردان سترگی چون شهید مدرس، نواب صفوی، اندرزگو، هاشمی نژاد، مصطفی خمینی، جهان پهلوان تختی، طیب حاج رضایی درجریان ۱۵خرداد وشهیدان شهر ما شهید طیبی ها…

البته خداوند دشمنان اسلام را از احمق ها قرارداده است که کلید فتنه برعلیه ملت ایران را دشمنان درآستانه یوم الله دهه فجر زده اند و با این وصف ملت ایران را بیدارتر می کنند…

الحمدلله ملت ایران در سایه ولایت فقیه بیدار است ودشمنان را می شناسد واز ترفندهای آنان آگاه است و به خوبی دوغ را از دوشاب تشخیص می دهد ونیات پلیدشان را کشف می کند.

اما بیگانگان همچنان با نگاه دیپلماسی خود به تفکر تشیع می نگرند و بی اعتبارترین مهره های سوخته خود همچون رضا ربع پهلوی را در بازی مرگ و زندگی خود اعتبار می دهند و با اینکار آگاهی ملت ما را نسبت به نیات خود بیشتر می کنند و آلبوم حماقتهای خود نسبت به ملت بزرگ ایران را تکمیل تر می نمایند.

اما تتمه افرادی که هنوز در خواب و رؤیاهای خود از ذهن چنین افراد پلیدی فکر می کنند و ازچشم چنین افرادی به داستان می نگرند باید بدانند وقتی عمرعاص برق ذوالفقار کشیده علی (ع) را در صفین دید چاره ای ندید جز به اینکه متوسل به بند تمانش شود!…

ملت ایران می داند منادیان انتخابات آزاد محصول زایمان دیکتاتوری سیاه پهلوی اند که جز به منافع ۱ درصدی خود نمی اندیشند و مثل همیشه در پرتگاه خطر و بزنگاه حادثه جلو پلاس خود را جمع می کنند و جای راحت بیگانگان را برمی گزینند و همیشه به ملت پشت کرده اند وسینه های چاک زده شان و گریبان چاکزدنشان به اصطلاح برای دیده ناسیر وچشمان گرسنه آنهاست وفریاد وهیاهوی آنان از سر سیری است نه گرسنگی و مثل شاعر بی دردی هستند که در کاخ خود نشسته و صدای “ای مردم پایین شهر و ای مردم بیچاره …” سرداده است اما این شعر از درد گرسنگی و بیچاره گی و بی چیزی نیست بلکه از فرط شکم بارگی و سیری است.

اما ملت ایران درس خود را در معرکه نبرد آموخته است و دوست و دشمن را شناخته است و بی گدار به آب نمی زند و با هیاهوی چند نفر شکم سیر بیگانه پرست قافیه را نمی بازد.

انتخاب آزاد مال کسانیست که رختخواب آزاد می خواهند ولی انتخابات آزاد را بهانه کرده اند واین کار ۳۳ سال اخیر آنهاست از شکم دیکتاتوری متولد شده اند و از غذای ظلم شکم گنده کرده اند و هزیانهای آزاردهنده شان به گوش عام و خاص آشناست و هر وقت فرصت کرده اند از پشت به ملت ایران خنجر زده اند.

صورت ظاهرشان به یک شکل و صورت باطنشان شکل دیگر بوده و دیکتاتوری در خونشان است. مگر رضا خان نبود که در جواب مجاهد نستوه شهید مدرس می گفت: حال که ملت جمهوری نمی خواهند ما هم جمهوری نمی خواهیم اما دیری نپایید که با کمک پیر استعمار سلطنت انگلیسی پهلوی را بنا نهادند.

اما فرقش با ربع پهلوی در این است که همچون اصلاف بی آبرویش آنقدر پررو شده است که مستقیما از بی بی سی صدای جمهوری رضا خانی را به نام انتخابات آزاد سرداده است …! مردم صداها را می شناسند صدا همان صدا است فقط دیروز رضاخان میرپنج ومحمرضای مخلوع سخن می گفتند ولی امروز رضا ربع پهلوی، دیروز این صدا از سفارتخانه انگلیس و آمریکا شنیده می شد ولی امروز از رسانه بی بی سی و باید گفت: منادی انتخابات آزاد زاییده دیکتاتوری سیاه پهلوی اند که همیشه از آن طرف مرزها ما را تهدید کرده اند و مردم با تأسی از ولایت و رهبری خوب می دانند جوابشان را کجا بدهند “در۲۲بهمن “.

منبع: رادکانا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه