گلستان رتبه سوم سرانه ورزشی را در کشور دارد

زرین نامه: عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت‎های وزیر ورزش و جوانان و استاندار گلستان این استان رتبه سوم سرانه ورزشی کشور را دارد.

به گزارش زرین نامه، محمدجواد نظری‎مهر بعد از ظهر امروز در جمع روسای هیئت‎های ورزشی استان گلستان اظهار داشت: مسئولان ورزش استان با نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات این بخش ارتباط نزدیک دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که با تداوم تلاش‎های مسئولان استانی و حمایت مسئولان ارشد کشور ورزش گلستان بیش از گذشته در سطح ملی و بین‎المللی افتخارآفرین باشد.

حمایت‎های مخابرات از ورزش ادامه دارد

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان نیز در جلسه با اشاره به سیاست این شرکت در زمینه حمایت از ورزش کشور گفت: براساس این سیاست‎ها شرکت مخابرات گلستان به حمایت‎های مالی خود از ورزش استان ادامه می‎دهد.

سیداسحاق حسینی افزود: در راستای این سیاست‎ها این شرکت در سال 1382 در سوپر لیگ کشور حامی تیم والیبال گلستان بود.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه حمایت‎های مالی شرکت مخابرات گلستان از ورزش استان تاکنون 25 میلیون تومان به ورزش اسکواش و 15 میلیون تومان نیز به کشتی کمک شد.

به گفته حسینی، مردم هر چه بیشتر از خدمات شرکت مخابرات استفاده کنند استان گلستان بیشتر در حوزه‎های اقتصادی موفق خواهد بود زیرا بخشی از این درآمدها صرف توسعه استان می‎شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان ضمن گرامیداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: همه ما در برابر این انقلاب و خون شهدا مسئول بوده و باید از دستاوردهای آنها پاسداری کنیم.

برای نیل به توسعه پایدار نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم

حسینی اضافه کرد: برای نیل به شکوفایی و توسعه پایدار و دستیابی به افق 1404 نباید از هیچ کوششی دریغ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات مادی و معنوی موجود در کشور در خدمت اهداف عالیه شهدا یعنی توسعه و بالندگی نظام اسلامی و سربلندی ایران و ایرانیان هستند.

توزیع 6 میلیارد و 500 میلیون تومان سود بین سهامداران مخابرات

حسینی با بیان اینکه شرکت مخابرات سال 1390، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان سود بین سهامداران خود توزیع کرد گفت: بخش از درآمدهای این شرکت در سطح کشور برای توسعه و آبادانی هزینه می شوند./فارس