مرگ غریبانه حجاب در صدا و سیمای کشور

وقتی مسئولان فرهنگی خود را بخواب زده اند، تنها دل خوشی ما به صدا و سیمایی بود که میخواست صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران باشد، اما متاسفانه این روزها همه چیز دارد و اما فقرش اسلام است.

به گزارش زرین نامه؛ محمد سلیمی در یادداشتی با انتقاد از وضعیت حجاب در برنامه های صدا و سیما نوشت: نیازی نیست در نمایش برنامه های صدا و سیما کنجکاو شوی تا کمی بی فرهنگی به عینه ببینی، همین که صبح از خواب شیرین بیدار شوی ، سراسر صحنه هایی که در قاب شیشه ای از جلوی دیدگانت رژه خواهند رفت ، تمامش تصاویر زندگی دروغین و ترویج بی فرهنگی و بی دینی است و چیزی به نام اسلام در لحظه لحظه ی برنامه هایش نخواهی یافت.

فرقی هم نمی کند شاهد برنامه ی انیمیشن کودکی باشی که تمام مهمانان کودکش ، با لباس های عریانی و موهای پریشان هستند، حال چه توقعی داشته باشی که این صدا و سیما الگو ساز کودک ما باشد.

اگر خسته شدی و خواستی سریالی دنبال کنی؛ از تماشای سریال شمعدونی در جمع خانواده هم شرم خواهی کرد و از دخترجوانی که همیشه در بیژن با یک پسر جوان مجرد «سعید » چتر شده است و نمی فهمی که دلیل نویسنده و کارگردان از حضور این دختر تنهای بی کس در این خانواده چیست؟ و از بی احترامی اعضای خانواده و بی حیایی و جیغ زدن زنان که بگذری چگونه می توانی بی تفاوت از کنار نوع پوشش بازیگران این سریال با لباس هایی زننده بگذری!

همین که با میان برنامه ای به نام پیام بازرگانی روبه رو شوی، کافی است تا به اوج فقر فرهنگ اسلامی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پی ببری، تمام تبلیغاتی که زنان به عنوان وسیله ی تبلیغاتی جهت فروش کالاهای لوکس، بی ارزش شده اند و تلویزیون شده است تبلیغ کننده زندگی مصرف گرایی کامل و بازهم تنها چیزی که اصلا تبلیغ نخواهد شد، یک زندگی ساده ی اسلامی است.

اما جالب ترین بخش قصه ی پر از غصه ی صدا و سیما ختم خواهد شد به جایی که دیگر در صدا و سیمایش چادر و حجاب هیچ جایگاهی ندارد.

گویی برنامه ها و فیلم های قاب جادویی نیت کرده اند خط قرمز بزرگی دور حجاب اسلامی در کشور بکشند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه