بازگشایی خانه فتنه در تهران!

مقام معظم رهبری در تشریح حدیث "مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود"، می فرمایند: «مومن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود، چه در امور شخصی و چه در عمومی و امور بین المللی و در رابطه با ابر قدرت ها و ... » اما صد افسوس!

به گزارش زرین نامه؛ محمد سلیمی در پی بازگشایی سفارت انگلیس در تهران نوشت: در تاریخ داریم، « أبو عزة الجمحي در واقعه جنگ بدر اسیر شد و به پیامبر عرض کرد: ای محمد: من عیال وار هستم منت بر من بگذار و آزادم نما. حضرت او را آزاد نمود . ابو عزه به مکه برگشت و گفت: من محمد را مسخره نمودم و در جنگ احد دوباره بر علیه مسلمانان به جنگ برگشت. در جنگ ابو عزه اسیر مسلمانان شد و دوباره به پیامبر عرض کرد که من عیال وار هستم و آزادم کن، رسول الله فرمودند که: آیا آزادت کنم تا به مکه برگردی و در گروه قریش فریاد بزنی که من دو بار محمد را مسخره نمودم، سپس فرمودند: «مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود» اما بنظر اینجا هزار بار هم که گزیده شویم بازهم جای خطا داریم.

هنوز هم نمی دانیم چه نامی را بر سر در سفارت انگلیس حک کنیم و جالب اینجاست که عده ای به قدری به گشایش این خانه ی فتنه و فتنه انگیزی دلخوش کرده اند که بعضاً حتی مردم را به این ترغیب می کنند که پلیدی های دولت مکار انگلیس را از یاد ببرند!

گویی آقایان یادشان رفته که همین دولت روباه پیر، در تمام طول تاریخ ننگینش سعی بر چپاول ملت ها، بویژه مسلمانان و به دنبال آن ایران داشته است.

در طول تاریخ انگلیس همواره بر سیاست تفرقه انگیزی بین ملت های منطقه سعی داشته و راهکارهایی همچون تاسیس فرقه هایی شیطانی را برای رسیدن به اهداف شوم خود دنبال می کند.

متاسفانه بعضی آقایان دولتی آنچنان ذوق زده شده اند که گویا تمام گره ها و گرفتاری های مملکت به دست این چپاول گران حل و فصل خواهد شد.

امیدوارم قبل از اینکه دوباره اسیر حیله ها ی این جماعت تفرقه انگیز شویم و دوباره پرچم های فتنه و تفرقه بر افراشته شود و نقشه ی تجزیه ی ایران عزیز، بر دیوار های سفارت انگلستان در تهران نقش ببند و همچون آن سوی مرزها که برادر کشی و مسلمان کشی را باب کرده اند و داعش را همه کاره ی اسلام معرفی کرده اند ، آقایان به خود بیایند و نگذارند.

باید بر سر درب سفارت انگلستان نوشت:

خانه ی فتنه انگیزان انگلیس !

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه