انکار حقوق کشور، خدعهٔ قدیمی استعمار

روز گذشته به نام مبارزه با استعمار بود استعماری که سالها ایران را از حق قانونی خود محروم کرد و امروز روزی است که هم طبق روزشمار مرکز اسناد، وزارت بریتانیا(استعمار پیر) مالکیت ایران را بر جزایر سه گانه انکار کرد.

به گزارش زرین نامه به نقل از قابوس نامه، با توجه به بیانات رهبری که استکبار ستیزی تمام نشده است باید این سوال در ذهن ما ایجادشود که انگلیسی که پرونده خیانتهای ۶۰ ساله اش به ایران تمامی ندارد،چگونه در ایران پایش باز شده و هر چه بیشتر می گذرد استکبار ستیزی رو به تمام شدن می رود و هر چه بیشتر میگذرد با ورود بی بی سی و شرکت مک دونالد و غیره جلو تر می آید ، آیا قرار است،مسلمان از یک سوراخ دوبار گزیده شود؟

روزی که گذشت اختصاصا روز استعمار ستیزی نام گرفته است و رهبری با تاکید بر مسئله استکبار ستیزی باری دیگر به مسئولین نشان داد که باید با بیانی محکم روبروی استکبار ایستادگی کنندو ساکت ننشینند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای، بخش دیگری از حرفهای بد مقامات امریکا را اظهاراتی کاملاً خارج از موضوع توافق هسته‌ای خواندند و خاطرنشان کردند: “هیئت حاکمه امریکا همانند انگلیسی های قرن نوزدهم در مورد ایران سخن می گویند و گویا دو قرن از دنیا و تاریخ عقب هستند در حالیکه دنیا تغییر کرده و ابرقدرتها دیگر قدرت و توانایی و عُرضه آن کارها را ندارند و در طرف مقابل نیز جمهوری اسلامی با تواناییهای شناخته شده و ناشناخته ای که در زمان عمل شناخته خواهد شد قرار دارد و ایران مانند فلان کشور عقب مانده نیست که هر طوری بخواهند بتوانند با آن صحبت کنند.“(۱۲ شهریور ۹۴ در جمع خبرگان رهبری)

ایشان چندی قبل از این هم با بیان کلید واژه ی “اجازه نفوذ نمی دهم”،به یکی از محورهای استکبار ستیزی یعنی جلوگیری از رخنه دشمن اشاره کردند. ولی چرا در چند روز گذشته سخنی از محکومیت و بیانی که مصداق استکبار ستیزی باشد از سوی مسئولین مطرح نشد؟

به هر حال دیروز رئیس علی دلواری ها نگذاشتند تا بریتانیا در خاک ما نفوذ کند،آنها جنگیدند و با فریاد رسایی گفتند: انگلیسی جای تو در کشور من نیست.

اما از طرفی دیگر امروز مصادف شده است با انکار سه جزیره ایران توسط وزارت خارجه بریتانیا که چندیست نمایندگانش در خاک ما مستقر شده اند.

با توجه به یادداشت باید گفت پرونده انگلیس مملو از خیانت های آشکار به کشور ایران است که تاریخ نشان داده است پای انگلیس هر جا به میان بیاید ،فتنه ای در آنجا بروز خواهد کرد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه