مؤلفه های قدرت ایران انرژی هسته ای را حق مسلم ما ساخت

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثار الله گفت: حق مسلم قلمداد شدن انرژی هسته ای ایران پس از 12 سال آن هم مقابل نگاه رسانه های جهانی متاثر از مؤلفه های قدرت نظام جهوری اسلامی ایران است.

به گزارش زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده در یادواره 53 شهید والامقام محله امام حسن عسگری (ع) شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: شهدا صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند. جلسات آن ها کلاس درس و سیره شان نقشه راه کشور است . شهدا تمام خار و خاشاک وارده از سوی دشمن را از سر راه بر می دارند.

وی با اشاره به مؤلفه های قدرت ایران اظهار کرد: از خود گذشتگی شهدا، مدیریت و تدبیر دیده بان تزبین و هوشیار انقلاب حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، ایستادگی و مقاومت مردم همیشه در صحنه از مهم ترین مؤلفه های قدرت کشورمان است.

علیزاده مساجد و نمازهای جمعه را یکی دیگر از مؤلفه های قدرت ایران دانست و با بیان اینکه انقلاب از نماز جمعه و جماعت آغاز شد و باید به مساجد ختم شود، عنوان کرد: دین خدا و ولایت پذیری یک اصل مهم برای ماست، لذا باید مساجد کانون اصلاح و تربیت اسلامی باشند تا بتوانیم به آسیب های جنگ نرم و توطئه های شوم دشمنان فائق آییم.

معاون شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با مؤلفه های قدرت خود توانست پس از 12 سال انرژی هسته ای را در مقابل نگاه تمام رسانه های جهانی علیرغم وجود تمام تحریم ها و کار شکنی ها حق مسلم خود قلمداد کند و دشمن را وادار به مذاکره و تسلیم نماید.

علیزاده اذعان داشت: جبهه حق بدون داشتن قدرت و اقتدار نمی تواند عزتمندانه ادامه حیات دهد و بر بام عزت جهان بایستد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم حفظ مؤلفه های قدرت نظام اسلامی، متذکر شد: متاسفانه بسیاری از ما حق ولایت را بطور جامع ادا نمی کنیم و در بسیاری از موارد که وظیفه ما و نیاز به ورود خواص است، آنقدر بی توجهی می کنیم که مقام معظم رهبری شخصاً وارد عمل می شوند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثار الله در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه برخی در یک جلسه مهم به شورای نگهبان معترض می شوند، تاکید کرد: 36 سال شورای نگهبان مٌر قانون را انجام داده چرا که نظارت این شورا تماشایی نیست بلکه استصوابی و مؤثر است.

مطالب مرتبط:

تصاویر/ یادواره 53 شهید محله امام حسن عسکری (ع) علی آبادکتول

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه